Vraag

Mobiteacher

  • 12 December 2019
  • 12 reacties
  • 2674 Bekeken

Hallo

 

Een vraagje

Effe geleden had ik blijkbaar een abonnement aangegaan bij Livefootball.... zonder mijn toestemming natuurlijk 4.99€ per week.

uiteindelijk heb ik deze kunnen opzeggen 

en mijn geld terug gekregen.

 

En nu zie ik dat ik weer zo ne gezever heb MobiTeacher?? 4.99€ per week

ondertussen nu al 9.98€ 
 

Proximus wa is dees allemaal??

 

Bij mijn vorige providers nooit maar nooit Zonder toestemming ergens op geabonneerd.

 

Iemand die hier iets van weet ?

 


12 reacties

Ter info:  ik veronderstel dat het een betaaldienst is voor derden in dit geval best contact opnemen met hen zelf om dit stop te zetten zie >

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html

Als je ze niet in de lijst terugvindt kan iemand van proximus zelf je verder helpen waarom dit bedrag aangerekend werd

 

Mss al contact opnemen support@mobiteacher.com

http://mobiteacher.com/en/support/

https://www.google.com/search?q=MobiTeacher

hier spreekt ook iemand van fraude >

https://www.facebook.com/Vodacom/posts/what-is-mobiteacher-and-how-did-a-subscription-to-content-services-land-up-on-my/10155789350824047/

waar kunt u terecht voor diensten door derden

https://www.proximus.be/support/nl/id_sscr_3rd_party/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/bij-wie-kunt-u-terecht-over-diensten-door-derden.html

Op deze pagina >

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html

gaat ook een chatvenster open na een tijd waar je kunt chatten met iemand van proximus zelf.

@Martin bedankt voor uw info!

 

Maar Mobiteacher kan ik nergens terug vinden Op Proximus

Ik heb een email gestuurd naar klantendienst van Mobiteacher zelf

 

 

@Martin bedankt voor uw info!

 

Maar Mobiteacher kan ik nergens terug vinden Op Proximus


Inderdaad ik had er ook al naar op zoek geweest, maar in dit geval zou toch iemand van proximus zelf ook meer uitleg moeten kunnen geven hoe/waarom dit via hen aangerekend werd.

Reputatie 7
Badge +3

@raptor_nrf indien je dit wenst, kan je via MyProximus gratis derde diensten blokkeren. Dit is een algemene blokkering voor alle betalende diensten.
Ik geef je nog even de contactgegevens mee van Mobiteacher waar je meer informatie kan vragen over deze aanrekeningen en ook eventueel een klacht kan indienen:

Wap URL: http://www.mobiteacher.com
Phone: 042776819
Email: supportBE@mobiteacher.com

Groetjes,
Antonella

Reputatie 6
Badge +3

Een mogelijke oorzaak kan in een andere app liggen die toegang heeft tot berichten (SMS’sen versturen) en zo kan inschrijven op andere diensten zoals MobiTeacher, met als enige bedoeling van de maker van die app inkomsten te generen voor elke “nieuwe klant “ die ingeschreven wordt op MobiTeacher. Soms kan het gewoon komen door in een gratis app te klikken op een reclamebanner ongewild ingeschreven geraken op andere diensten. Het is altijd heel belangrijk om enkel apps te installeren van de officiële app stores: Google Play Store of de App Store van Apple. Je kan altijd je apps controleren of er geen kwaadaardige app zit die ongewild inschrijft op betalende diensten met Malwarebytes: https://www.malwarebytes.com/ios/ of voor Android: https://www.malwarebytes.com/android/ Het is niet noodzakelijk dat MobiTeacher er zelf voor verantwoordelijk is. Op hun FAQ van MobiTeacher staat er ook dit; You visited one of our promotional pages and clicked on the subscription button. This was followed by a confirmation SMS sent to your phone. 

Inderdaad daarom dat je met hen gewoon contact moet opnemen om dit stop te zetten en dit voor al de diensten door derden die je niet/onbewust geactiveerd hebt.

Ik veronderstel trouwens dat die eigenlijk ook normaal gezien daarover niet moeilijk gaan doen.

Ik had gisteren een email gestuurd naar de klantendienst van MobiTeacher en het is inorde gekomen. De aangerekende 9.98€ krijg ik terug betaald!

 

Bedankt voor jullie reacties! 

Heel graag gedaan en blij te horen dat het in orde gekomen is voor u.

Reageer