Vraag

mobiel XXS laptop/tablet

  • 12 March 2021
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hallo, deze optie was tot nog toe gratis (inbegrepen bij afsluiten van een contract mét een tablet)

Nu zie ik dat dit betalend wordt, en wel 12 maanden gratis, maar toch….

Ik wens dat dus niet te gebruiken (heb dat ook niet gebruikt, omdat de pix app binnen het jaar al niet meer werkte op de tablet, wegens “verouderde versie van het android systeem, dat ook niet kon geupgraded worden !!”

Ik ga dus zeker niet betalen voor zo iets. Echter, in mijn producten is geen enkele optie om zulke dingen te verwijderen  ( enkel voor mééééér kan je aanpassen, voor wegnemen NIET)

Kan dus een vriendelijke medewerker van Proximus dit van mijn pack schrappen

Klantnummer 608235994

Mobiel

Mobile Internet XXS                0471 30 75 36      

      4 mrt - 31 mrt                                      5,00              4,52

Mobile internet gratis voor 12 maanden                  -4,52

totaal:                                                                             € 0,00

 

Dit is een eenzijdige wijziging aan mij abonnement; en tenzij dit nummer zou kunne gebruikt worden voor gesprekken, dus als gewoon telefoon nummer is dat dus waardeloos geworden


6 reacties

@Fonz pas maandag komt hier iemand van Proximus forumteam terug langs om dit voor je te regelen.

PS: best geen privégegevens op een openbaar forum zetten maar in de privé gemerte tekstvakken op je forumprofiel, dat alleen maar door iemand van proximus zelf kan gelezen worden!

→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

louter als bijkomende info → Mobile Internet Laptop Tablet-optie | Proximus Forum

Reputatie 4
Badge +1

Ik zie in het laptop/… forum dat na de gratis periode van 12 maanden, het kaartje kan omgezet worden naar een Pay&Surf, maar ik surf NOOIT op betalende netwerken, altijd enkel op mijn eigen netwerk, of op gratis aanbiedingen van bvb hotels/verblijven/ openbare instellingen/…,    waarom zou ik daar plots voor gaan betalen???

Dus: blijf bij mijn vraag SCHRAPPEN, en géén nieuw abonnement aansmeren, want als dat gebeurt kan ik evengoed naar de concurrentie

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Blijkbaar raakt mijn post te ver achteruit om nog gezien te worden door een Prox medewerker…..

Mijn vraag blijft dus: schrap de XXS mobiele optie , die betalend geworden is: ( en zonder aan rest van contract te raken !!!)

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Fonz wij doen het nodige en schrappen deze optie op 31/03/2021. Een orderbevestiging volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 4
Badge +1

Zopas bevestiging gekregen van de schrapping, per 31 maart 2021. Dank voor de aanpassing. Indien je het SImkaartje retour wilt, even melden en naar waar te sturen (kost méér voor verzending dan eigenlijke waarde)

Groeten,

Reputatie 7
Badge +3

@Fonz Het simkaartje hoeft niet retour te komen en mag je verticaal klasseren. :wink:

Groetjes,
Antonella

Reageer