Beantwoord

Mijn zakelijk proximus abonnement /dossier geraakt niet afgesloten

  • 16 March 2018
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Sedert 2016 ondervonden we telkens opnieuw meer en meer problemen met proximus tv: blokjes in het beeld, stilvallen... Ik heb maanden lang gebeld naar de technische dienst om het probleem op te lossen. Door het internet opnieuw op te starten was het goed voor een paar weken, daarna een paar dagen tot het niet meer mooi was.
Op 7/11/16 kwam iemand van Happy house met nieuwe modem, decoders, wifi bridges. Nog altijd problemen en telkens gebeld naar de technische dienst .
Op 8/2/18 is een technieker langsgeweest op voorstel van een van uw medewerkers. Die heeft alles nagekeken en gereset. De volgende dag opnieuw problemen. Er ging een andere technieker contact opnemen, maar het bleef stil.
Eigenlijk werden we in de steek gelaten. Via de proximuswinkel een afspraak proberen maken , maar ik kreeg geen telefoon en later het bericht dat ze het wel zouden opvolgen. Ondertussen bleven de problemen duren . Weer via de proximuswinkel een afspraak gemaakt met Happy House en aanvraag voor nieuwe decoder (voorstel van de winkelbediende). Door een communicatiefout door het winkelpersoneel (!) kwam niemand langs en stond de nieuwe decoder mooi in zijn verpakking te wezen.
Uiteindelijk hebben we besloten het gebruik van uw diensten stop te zetten wegens gebrekkige Proximus infrastructuur en gebrekkige communicatie waardoor de problemen bleven aanslepen.
Op 22 februari 2018 heeft een personeelslid van Proximus Deinze, ene Dieter, al mijn producten en diensten stopgezet, waarvan ik een uitprint kreeg en de ontvangstbewijzen van al de toestellen die ik had teruggeven waaronder oa 2 gebruikte decoders en 1 nieuwe nog in de oorspronkelijke verpakking.
Alles was volgens hem in orde. Tot ik maar geen bevestigingsmail kreeg van de stopzetting en het hele circus begon met bellen , verschillende personen aan de lijn, met mooie beloften dat alles in orde kwam.
Factuur voor maart (!)gekregen, opnieuw gebeld, gecrediteerd met ook een creditnota voor de resterende niet gebruikte dagen van februari en een bevestigingsmail van deactivering van de diensten vanaf 10 maart (??).Wat bleek... enkel de niet gebruikte mobiele diensten en de vaste lijn waren stopgezet. Het internetpakket office en go bleef behouden ??????????? Opnieuw gebeld, nu vond iemand in het dossier dat er een decoder te kort was???????? ik had er wel 3 binnengebracht!!!! En zolang dit volgens hem in de administratie niet weggewerkt was, kon de dienst niet stopgezet worden. In wat voor een soap ben ik terechtgekomen???!!!
Ondertussen kreeg ik een sms van een niet door mij gemaakte (!) afspraak met een technieker op 14 maart voor een storing van 7 februari werd erbij verteld . Zijn jullie nu echt niet beschaamd?
Afspraak geannuleerd dus, want ik ben sedert 22 februari geen klant meer, maar dat willen jullie blijkbaar niet aannemen met jullie logge administratie.
.De zogezegde ontbrekende decoder is , na opnieuw een telefoontje, in het dossier weggewerkt maar het kan nu nog 14 dagen duren eer het dossier afgesloten is en hopelijk voor 1 april want dan zou ik nog een nieuwe factuur kunnen verwachten en even moeten bellen; SORRY , dat is van het goede te veel.
Mijn besluit: in jullie winkels zitten een stelletje incompetente jonge mensen, er is een gebrekkige of zelfs geen doorstroming van berichten van de winkel naar jullie bedrijf en ook binnen jullie bedrijf. Iedereen zit daar maar aanpassingen te doen in een dossier en niemand weet van elkaar. Men tracht je vriendelijk af te wimpelen met een drogreden en valse beloften. En zo zou ik nog kunnen doorgaan. En dan lees ik in de krant dat de topmensen van uw bedrijf een groter loon uitbetaald krijgen: Een regelrechte schande !
Mijn vraag is heel duidelijk: ik wil een bevestigingsmail ontvangen dat op 22 februari 2018 alle Proximusdiensten stopgezet zijn. Anders zal ik genoodzaakt zijn andere wegen te bewandelen.

En we blijven vriendelijk
Met vriendelijke groeten, een heel gefrustreerde ex-klant
Mijn gegevens Delbru klantennummer610829182
icon

Beste antwoord door JanDe 19 March 2018, 17:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Patrick!

Onze oprechte excuses voor dit ongemak...
Kan je ons een privébericht sturen zodat we dit verder kunnen afhandelen aub?
Dan doen mijn collega's en ik het nodige. :)

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,
Wouter
Reputatie 6
Badge +3
Patrick, geen problemen meer met die modem en decoders. Dit lijkt inderdaad allemaal wat vierkant verlopen te zijn, maar geen zorg, ze zijn uitgeboekt. Fijne avond nog. Jan

Reageer