Vraag

mijn betaalde factuur staat OPEN???

  • 14 September 2021
  • 10 reacties
  • 198 Bekeken

Hallo

 

Wat moet ik doen met een betaalde rekening waarvoor ik vandaag een betalingsherinnering krijg??? Alles is betaald via proximus zelf!

Help!


This topic has been closed for comments

10 reacties

TUI: morgen komen de Proximus  forummedewerkers terug langs op het forum om je verder te helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op". In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier morgen de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Corina De Weghe Ben je zeker dat deze herinnering echt van Proximus komt en bijvoorbeeld geen phishing is? Op welke manier heb je deze ontvangen en wat staat er juist in genoteerd? Ik vind op jouw klantnummer namelijk geen enkele openstaande factuur en ook geen enkele verstuurde herinnering. Groetjes, Antonella

Ik heb gisteren ook zo’n sms gekregen van (zogezegd) Proximus met openstaande factuur, heb zelf de sms niet geopend direct verwijderd en je kunt trouwens via MyProximus checken of er nog een factuur open staat/te betalen valt

Deze morgen nog een sms ontvangen op  mijn start scherm stond “schulden nog niet vereffend ….. “ 

ook direct verwijderd zonder openen.

doorsturen naar verdacht@safeonweb.be kun je ook doen.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  Ik ook bijna dagelijks, ook over pakketjes van DPD, het is een plaag. Groetjes, Antonella

Inderdaad het stopt gewoonweg niet.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  Ik weet niet als alle gsm’s dit hebben, maar de mijne (Nokia 8.3) detecteert deze berichten automatisch als spam en plaatst ze direct in de ‘spam en geblokkeerd’ inbox. Groetjes, Antonella

@AntonellaD nee mijn Samsung Galaxy Note 8 doet dit niet mss bij recentere versies van smartphones wel, weet ik ook niet.

Hallo

"Wij hebben je betaling .... niet ontvangen"

Dit was in de proximus app zelf. Maar ik zie nu ook niet onmiddellijk een probleem met de betaling. Toch is het een raar gedoe geweest. 

In ieder geval bedankt voor de reacties. 

Groetjes

 

Corina

Reputatie 7
Badge +3

@Corina De Weghe  Dag,   ik heb het nagekeken en betaling/saldo is in orde. Groetjes en een fijn weekend.

Dankjewel Luc.M !