Beantwoord

Mededeling factuur vergeten

  • 30 October 2019
  • 13 reacties
  • 3192 Bekeken

Beste,

 

ik heb mijn factuur betaald via overschrijving, maar ben de mededeling er vergeten bij te zetten.

Wat is nu het beste dat ik kan doen?

 

groeten

icon

Beste antwoord door KoenN 31 October 2019, 10:21

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Flor12,

Heb je betaald met de het rekeningnummer waarbij je onze facturen altijd betaald?
Indien dit het geval is gaan wij de betaling normaal gezien kunnen terugvinden.
Als je via uw profiel de klantgegevens aanvult kunnen we dit altijd voor je nakijken.

Met vriendelijke groeten
Koen

Dag Flor12,

Heb je betaald met de het rekeningnummer waarbij je onze facturen altijd betaald?
Indien dit het geval is gaan wij de betaling normaal gezien kunnen terugvinden.
Als je via uw profiel de klantgegevens aanvult kunnen we dit altijd voor je nakijken.

Met vriendelijke groeten
Koen

Neen, helaas, dat is het andere probleem.

Het is met een ander rekeningnummer omdat er een probleem was met mijn andere rekening (hierdoor was ik ook 2 dagen te laat met betalen). 

Dus ik heb een ander nummer gebruik dan gewoonlijk, zonder mededeling.

 

Reputatie 7
Badge +4

Kan je via uw profiel aanvullen vanaf welk BE rekeningnummer je de betaling gedaan hebt.
En ook welke datum en een contactnummer. Dit mag je bij de opmerkingen zetten in uw profiel.
Dan maak ik een dossier op voor de bevoegde dienst.
Mvg, Koen

Kan je via uw profiel aanvullen vanaf welk BE rekeningnummer je de betaling gedaan hebt.
En ook welke datum en een contactnummer. Dit mag je bij de opmerkingen zetten in uw profiel.
Dan maak ik een dossier op voor de bevoegde dienst.
Mvg, Koen

 

Ik vind nergens een box terug met “opmerkingen” in mijn profiel.

Ik heb het gewoon genoteerd bij de box “interesses”. Daar staat het rekeningnummer dat ik gebruikt heb voor de overschrijving + een gsmnummer als contactnummer.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Dank u wel.
Ik heb een dossier (43585506) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en alles in orde brengen.

Met vriendelijke groeten
Koen

Beste

 

Ik ben de mededeling bij mijn factuur vergeten. Kan u nagaan dat het werd betaald?

 

Met vriendelijke groeten 

Lauren

morgen pas komt iemand van proximus zelf terug langs op het forum.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat prox hiermee maandag direct aan de slag kan.

Reputatie 7
Badge +3

@lauren04 Als je geen mededeling hebt ingevuld, gebeuren er andere checks op de betaling zoals bijv. op IBAN. Heb je betaald vanuit je gebruikelijke rekeningnummer? Wanneer heb je de betaling uitgevoerd? Groetjes, Antonella

 Beste

 

neen, heb via nieuw rekeningnummer betaald. Gisteren, dus gaat vandaag waarschijnlijk  maar doorkomen de betaling. 
 

mvg

Lauren

Reputatie 7
Badge +3

@lauren04 Kan je mij via privébericht of via het veldje ‘Ticket’ volgende gegevens doorsturen?
Betaald vanuit IBAN:
Betaald bedrag:
Betaaldatum:
Betaald op IBAN:
Mededeling:
Groetjes,
Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

@lauren04 Kan je mij via privébericht of via het veldje ‘Ticket’ volgende gegevens doorsturen?
Betaald vanuit IBAN:
Betaald bedrag:
Betaaldatum:
Betaald op IBAN:
Mededeling:
Groetjes,
Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

Heb een ticket aangemaakt, kan u dit lezen ?

@AntonellaD 

 

Kan u het ticket zien ?

Reputatie 7
Badge +3

@lauren04 Dank je wel, ik heb alle gegevens doorgestuurd naar onze financiële dienst via dossiernummer 46602572 en gevraagd dat een dossierbeheerder je hierover op de hoogte houdt. Groetjes, Antonella

Reageer