Beantwoord

Mail ivm stopzetting Premium Club en abonnement

  • 23 April 2019
  • 4 reacties
  • 240 Bekeken

Reputatie 1
Mijn vader heeft vandaag volgende mail ontvangen ivm het stopzetten van zijn Premium Club omdat hij zogezegd zijn abonnement heeft stopgezet.
Echter heeft mijn vader zijn abonnement zeker niet stopgezet. Buiten deze mail is er verder ook totaal geen andere communicatie geweest met Proximus.



Kan iemand mij vertellen hoe hier verder mee om te gaan. Is zijn abonnement definitief stopgezet? Zal hij zijn premium club punten effectief verliezen?

Bedankt
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 May 2019, 11:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Louter ter info: vandaag zijn er hier nog meldingen geweest van anderen op het forum die ook deze morgen mail gekregen hebben waarbij zogezegd hun abonnement zou opgezegd geweest zijn, zonder dat zij dat gedaan hebben.
Hopelijk kan hier iemand van Proximus zelf klaarheid brengen of er in hun systeem ergens iets verkeerd gelopen is?
Ik heb net dezelfde mail gekregen om 07.00u deze morgen, ik vraag me ook af wat er verkeerd is gelopen want ik heb ook ons abonnement NIET stopgezet.
Hetzelfde meegemaakt.
Gisterenmiddag dan maar de Proximus winkel met deze email en alles laten checken (men weet nooit nietwaar ...).
Vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen, doch alles bijeen wel meer dan een uur van mijnen tijd mogen insteken.
Volgens Proximus winkel was alles OK en was er geen enkele indicatie in hun systeem van een opzegging. Konden er zelf ook niet aan uit.
In de late namiddag doodleuk een nieuw mailtje van Proximus met de rechtzetting dat er eerder per vergissing een mail gestuurd was mbt. de opzegging.
En nu Proximus ... ?
Hallo idereen,
Er was een technisch probleem waardoor deze emails automatisch werden verstuurd.
Onze excuses voor het ongemak.
Geen zorgen dus! Als jullie geen stopzetting hebben gevraagd, dan werden de Proximus producten niet stopgezet.
Groetjes Samantha