Vraag

Krijg geen gsm Proximus gebeld weet niets

  • 3 December 2018
  • 3 reacties
  • 331 Bekeken

Beste klant,

We hebben uw vraag via e-mail goed ontvangen.
Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 3***.

Hieronder vindt u een kopie van uw vraag:

E-Mail: ****@iris.be
Contactnummer: 047 *****
Info:
Beste


Ik ben enorm teleurgesteld in Proximus.
Ik zie vrijdag dat er een actie is met de btw op Samsung smartphones.
Dus ik bel naar jullie vrijdag en vraag of dit klopt en geldig is op een smartphone die ik bij jullie bestel en dit word mij bevestigd door jullie.

Ik bestel direct een gsm de vrijdagavond 30/11/2018 zelf nog en ik betaal het ook direct online nog 149 euro.
De levering zou plaats vinden op 1/12/2018
Maar helaas is er geen gsm op 1/12/2018 ik bel zaterdagavond naar jullie dienst en niemand weet waarom deze gsm niet geleverd is.

Vandaag helaas nog niets geleverd ik bel terug naar de klantendienst en die weten mij vrolijk te zeggen dat de gsm nog niet verstuurd is waarom weten ze niet.
Ze weten ook niet wanneer deze zal verstuurd worden?

Ik vind dat dit niet kan dit is absoluut geen service van jullie waarom is de gsm niet verstuurd?
Wanneer krijg ik hem niemand weet he?


Ook vraag ik aan de dame het factuur van mijn gsm zodanig ik hem op tijd kan doorsturen voor 17/12 naar Samsung voor het terugkrijgen van mijn BTW.
De dame zegt a dat weet ik ook niet misschien volgende maand?

Weet dat ik deze factuur nodig heb voor 17/12 en hij moet op de datum van mijn aankoop staan op 30/11/2018 om mijn btw terug te krijgen.
Dus ik hoop dat jullie het nodige gaan doen om alles in orde te maken en alles op tijd door te sturen.

Ook hoop ik een antwoord te krijgen wanneer ik mijn gsm kan krijgen.

Met vriendelijk groeten,
steve

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Steve,
Kan je voor de privacy nog even via deze link je boodschap doorsturen
Het toestel ligt sinds 01-12-2018 af te halen in het postkantoor.
We kunnen de gegevens doorgeven via de privé link.
Mvg, Wilfried
Reputatie 3
Badge +1
Steve, pas even het bericht aan, je mailadres en misschien ook de ref nummers ff weghalen, moet je niet zo het forum opzwieren, spammers en hackers kunnen meekijken
Het is een openbaar forum en inderdaad daarom Privé gegevens altijd via een Privébericht versturen (klik hier) aan Proximus team.

Reageer