Skip to main content

Goeieavond , 

 

Probeer nu al 3 dagen iemand te bereiken ivm met facturen. Krijg niemand te pakken op de live chat en mijn internet is onbestaand traag. 

Vervolgens krijg ik een sms met het vrolijke nieuws dat iedereen meer internet krijgt omwille van corona. 

Hopelijk krijg ik hier iemand te pakken. 

 

Thanks

 

 

Hier komt pas iemand, van proximus zelf, langs maandag.

Facturatie zal ook pas te bereiken zijn aanstaande maandag.

je kan ook via > https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

een vraag stellen > ‘stuur een e-mail’ > ‘ik heb een vraag over facturatie’ …  enz.

Is je internet traag via wifi en ook bv via een laptop/pc verbonden aan de bbox rechtstreeks met een utp netwerkkabel.
Als je een speedtest doet dan best deze uitvoeren als je verbonden bent met een netwerkkabel aan de bbox.
speedtest: > https://pxs.speedtestcustom.com/

de minimum gewaarborgde snelheid die proximus moet kunnen leveren kun je opvragen

> hier > http://proximus.be/internetsnelheid 

heb je uw bbox al eens gereset > 
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html


@Coudicoudi 

ik heb gemerkt dat je vandaag wel contact hebt gehad met de klantendienst?

vriendelijke groeten

Tina


Reageer