Vraag

Kredietverlies Prepaid Kaart

  • 6 May 2019
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Ik heb al bijna 5 jaar het probleem dat ik belkrediet verlies op mijn prepaid kaart,
de eerste keer dat ik dit aankaartte bij Proximus heb ik 15 euro vergoeding gekregen, de 2de keer dat ik dit aankaartte (16/07/2018) zeide ze dat ik best van nummer veranderd om dit te doen stoppen. Guess what, ik zit nog altijd met hetzelfde probleem.

Vandaag heb ik via myproximus gezien dat het gaat om een dataconnectie waarbij er telkens 0.04883 eurocent verdwijnt van mijn rekening en dit praktisch elke dag. Ik heb onlangs mijn gsm op mijn kot laten liggen (en heb dus mijn gsm en data niet gebruikt voor 2 weken) en toch verdween er elke dag 0.04883 eurocent van mijn belkrediet.

Hoe lossen we dit het beste op? Ik ben tenminste al blij dat ik gevonden heb waaraan het ligt.
Kan er iemand zien welke dataconnectie tot standkomt, (welk website,...) zodat we die kunnen blokkeren?

Alvast bedankt !

Moest er geen oplossing te vinden zijn, moet ik dan maar na 12 jaar op zoek naar een andere provider.

3 reacties

Hallo Alex

Krediet kan niet zomaar van een kaart verdwijnen, dus moet er een verklaring te vinden zijn.
Gebruik je data? Of krijg je betalende sms'en of dergelijke?

Zou je mij je nummer eens kunnen doorsturen?
Dan kan ik het even voor je nakijken.

Groetjes
Samantha
Hoi Samantha,

Nee, ik gebruik geen betalende data of betalende sms's. Ik krijg ook geen 'rare' berichten wat soms het geval kan zijn. Ik snap er niets af.
Kunnen jullie kijken welke dataconnectie er tot stand komt? Of welke website er bezocht wordt?
We kunnen nagaan als er verbindingen gemaakt worden, maar niet met welke webistes. . 🙂

Reageer