Vraag

kosten kosten kosten!!!

  • 24 November 2022
  • 9 reacties
  • 111 Bekeken

Diensten werden geblokt op 16/03 laattijdige betaling factuur februari. Diezelfde dag betaald en alles werd ook terug actief gezet. Volgende maand extra kost van 30 euro voor buit gebruik en wederindienststelling, maand april ook extra kost 40 euro voor buit gebruik en wederindienststelling. Dit betreft factuur februari, niet maart werd tijdig betaald. Ontrrecht dat ik dubbele kosten moet betalen. 
 

Sedert juli dit jaar betaal ik ook de kosten van bbox. Die is nochthans in flex abo inbegrepen


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@RitaM Het bedrag van 104,06EUR te betalen voor 16/01/2022 is toegekomen op 03/02/2022 en het bedrag van 128,19EUR te betalen voor 16/02/2022 is pas toegekomen op 16/03/2022

Vanaf het ogenblik u op minimumdienst staat en men opent uw producten/diensten terug als de betalingen toegekomen zijn dan  komt er 30EUR wederindienststelling bij op de factuur.

Herinneringskost is 10EUR.

Wat betreft de aanrekening van de bbox daar zie ik niets van op de factuur staan.

 

Welk bedrag bedoelt u ivm de bbox.

 

Groetjes,Joel

Ja ok, maar dan hoef ik toch geen 2 keer kosten te betalen voor mijn diensten die werden geheractiveerd. Ne keer 30 en maand daarop 40

ik krijg liever of betaal liever op het eind van de maand.  Kan mijn factuur worden aangepast? 
 

 

Sorry ik bedoel wifi booster die ik nu moet betalen 2,99 per maand sedert juli

Reputatie 7
Badge +3

@RitaM Dit was eerst voor de wederindienststelling op 03/02/2022 en de 2de was voor 16/03/2022.

 

 

Wat betreft de WiFi Booster.U heeft er 2 staan waarbij 1 gratis in uw pack zit.De 2de is betalend maar u heeft daar eerst een promo op gehad waarbij deze gratis was.De promo was afgelopen waarbij deze nu terug aangerekend staat.Groetjes,Joel

Dit klopt niet

Ik heb 1 booster staan

Gelieve dit na te kijken en in orde brengen

 

Reputatie 7
Badge +3

@RitaM :Opzeg 2de wifibooster ingeleid via order R000000110000O2YTP.Creditnota 7293395417van 15EUR opgemaakt voor de 5 maanden.Groetjes,Joel

 

 

Ik heb geen 2de booster

ik snap niet dat er mij documenten worden doorgestuurd om de booster terug te sturen

graag duidelijkheid hierover

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@RitaM Daar moet u geen rekening mee houden.Deze worden automatisch met het systeem verstuurd.Alles is in orde gebracht.Excuses voor de verwarring.Groetjes,Joel

 

 

Ok super!

Bedankt

Reageer