Beantwoord

Kosten aangerekend maar decode en modem reeds teruggestuurd

  • 3 July 2021
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Beste Proximus,

Vanwege onze verhuizing moesten wij onze oude modem en decoder terugsturen naar jullie. Wij hebben dit tijdig volgens de instructies gedaan.

In de herinneringen die we van jullie ontvingen stond dat wij niets hoeven te doen indien het toch al verzonden zou zijn.

Toch ontvangen wij nu een aanrekening van zo'n 250 euro voor de modem en decoder?!

Ik heb een foto van het verzenden van de doos met barcode via een postpunt van Bpost als bewijs.

Kunnen jullie hier aub eens naar kijken aub? Desnoods bezorg ik jullie de barcode of mijn klantnummer hiervoor.

Wij hebben onze plicht gedaan. Zo niet zie ik mij genoodzaakt mij te richten naar de Ombudsdienst voor Telecom.

Alvast bedankt.

Mvg

icon

Beste antwoord door Martin 3 July 2021, 20:29

Bekijk origineel

3 reacties

Super bedankt Joel!

Reputatie 7
Badge +3

@Esuys Ik heb de nodige creditnota 7193266320 ,bedrag 248EUR opgemaakt.U mag het verschil van 15,99EURoverschrijven met de huidige mededeling.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Gewoon afwachten tot maandag, als er hier terug een proximus forummedewerker langskomt zal dit verder voor u in orde gebracht worden.

PS: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

Reageer