Vraag

korting tweede verblijf selchts voor 1 jaar?

  • 4 February 2021
  • 1 reactie
  • 1037 Bekeken

We zijn in december 2020 ingegaan op de promo tweede verblijf (25€ korting op pack tv + internet). Na ontvangst factuur blijkt de korting van 25 € niet te zijn toegekend. Heb al tweemaal daarvoor moeten bellen. Telkens werd het (zogezegd) definitief in orde gebracht. Groot was mijn verbazing toen ik vanmorgen van de helpdesk vernam dat je elk jaar moet bellen om deze korting te verlengen. De promo tweede verblijf liep van 01/07/2020 tot en met 31/01/2021,

Hallo? Intekenen op een promotie in december en in januari moeten bellen om ze te verlengen? In de kleine lettertjes (voorwaarden) staat enkel “ Proximus behoudt zich het recht voor deze actie te verlengen of vervroegd te beëindigen.” Tot daar nog aan toe. Maar dan mag de klant wel gewaarschuwd worden! Een promotie al afblazen na een half jaar? Louter een coronamaatregel omdat de mensen meer thuis (en in hun tweede verblijf) zitten? Oké, maar wees dan wel zo fair dat ronduit te zeggen en te schrijven. Als ik een product (een tv-toestel bv) tijdens promotieperiode koop en de promotieperiode is voorbij, hoef ik het verschil met de volledige prijs toch ook niet bij te betalen :grinning: .


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@GuMa Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb hiervoor dossier 47436655 opgemaakt voor de facturatiedienst. Mijn collega zal dit voor jou nakijken. Ze contacteert je dan ook met de oplossing. Groetjes, Antonella

Reageer