Vraag

Korting als trouwe klant

  • 11 November 2019
  • 12 reacties
  • 615 Bekeken

Mijn trouwe klant korting op de factuur is weer verdwenen (ben ik geen trouwe klant meer?). Kunnen jullie dit nazien en, net zoals vorig jaar, met terugwerkende kracht corrigeren aub?


12 reacties

Zal voor morgen zijn als iemand van Proximus zelf hier terug langskomt op het forum.

Mijn trouwe klant korting op de factuur is weer verdwenen (ben ik geen trouwe klant meer?). Kunnen jullie dit nazien en, net zoals vorig jaar, met terugwerkende kracht corrigeren aub?


Welke korting is dat dan?

Wij zijn al zeker 35 jaar klant en nog nooit iets gezien als korting of voordeel als trouwe klant :neutral_face:

Er zijn er veel die die deze korting al gekregen hebben alleen is het niet duidelijk wat het criterium is die Proximus hanteert om een korting toe te kennen.

Bv hier loopt al jaren een discussie in dit verband > klik hier

Dat noemt men willekeur :rolling_eyes:

zie mss ook naar de link die ik er nog bij gezet heb hier juist boven in mijn vorige post.

Dus zouden we misschien eens iedereen op dit forum en daarbuiten moeten mobiliseren om korting te eisen voor alle trouwe klanten  ? :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +1

@Mutlie. Hoop dat je dit voor mekaar krijgt. Doe mee. Ben wel niet hoopvol gestemd. Bij de Topic prijsverhoging reageert ook bijna niemand. Er is gewoon geen armoede in België 😉🤔💶 anders is er veel meer reactie op deze topics. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag@fd396156 , de getrouwheidskorting staat opnieuw actief vanaf 01/12/2019, voor 12 maanden. Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mutlie , jullie genieten al van een Affinity korting, deze is niet cumuleerbaar. Grt, Heidi

Dag HeidiE
Wij genieten inderdaad Affinity sinds …. 2009?
Maar de  25 jaar voordien heb ik ook nooit iets gezien.

En dan? Wat heeft Affinity van doen met trouwe klant? Een nieuwe klant kan toch ook Affinity genieten, niet waar?
 

 

 

Wat is Affinity korting, wat houd dit juist in? Kan iedereen daarvan genieten? Misschien interessanter dan trouwe klant korting?

Reputatie 7
Badge +3

De 10% Affinity-korting kan via de werkgever of een vereniging (bv. Gezinsbond) worden verleend. Hiervoor heb je een kortingscode nodig. Deze korting is niet cumuleerbaar met andere acties of voordelen.  https://www.proximus.be/affinity/nl/?view=default Grt, Heidi 

Reageer