Beantwoord

klantONtevredenheid

  • 9 May 2019
  • 5 reacties
  • 286 Bekeken

We zijn klant bij Proximus sinds januari 2019. We zijn verhuisd en de problemen zijn al begonnen vanaf het moment van de installatie.
De technieker komt alle diensten activeren maar achteraf blijkt de telefoon niet te werken. Aangezien alles tegenwoordig 'online' gebeurt belde ik om dit na te kijken. Volgens de klantendienst moest er absoluut opnieuw een technieker thuis langskomen. Ik probeer nog eens te bellen één uur voor de technieker komt maar de telefoon werkt nog steeds niet. De technieker komt en voor hij ook maar iets moest doen werkt plots alles?! Zijn we naïef? Ik dacht het niet.

De overname van het GSMnr heeft weken geduurd omdat Proximus (ondanks eigen technische problemen) de fout op Telenet stak. Ze sturen 2 x SIMkaarten op, willen van op afstand niks aanpassen waardoor ik als klant opnieuw naar de winkel moest gaan. Uiteindelijk geraakt het opgelost.

De eerste aanrekening wordt verstuurd. Maar de kortingen staan er niet op vermeld en de gratis installatie was aangerekend. Bij het versturen van een mail komt er GEEN reactie. Als je dan wil bellen krijg je zelfs niemand aan de lijn aangezien er al een dossier lopende is. Bij de chat willen ze niet helpen aangezien er al een dossier lopende is. Er volgt een tweede afrekening, weer zonder kortingen. Bij een volgende chatbeurt blijkt dat er technische problemen zijn waardoor de kortingen niet kunnen gekoppeld worden. Dit gaat zo snel mogelijk opgelost zijn. Na 2 weken nog steeds geen reactie. UITEINDELIJK wordt er een creditnota opgemaakt voor de eerste twee maanden. Nu komt de volgende afrekening. De kortingen staan weer NIET op de factuur.
Een klant kan geduld hebben, heel veel geduld maar op een bepaald moment is het toch op!

Mijn ervaring met Proximus? Als je geen klant belt bestoken ze je met telefoons om een vertegenwoordiger te laten langskomen om prijzen te vergelijken. Als je dan nee durft te zeggen krijg je een boze reactie of dat we graag te veel betalen.
En als je dan uiteindelijk wel klant bent ... dan zijn er alleen maar technische problemen en moet je vooral zelf heeeeeel veel tijd in steken om alles opgelost te krijgen.
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 May 2019, 15:43

Bekijk origineel

5 reacties

Hey Cindy81
Het order van de promotie was blijkbaar toch ergens blijven hangen, waardoor dit niet correct werd toegepast.
Dit is nu in order en zou automatisch op volgende factuur moeten staan.
Ik zie ook dat de nodige correcties zijn opgemaakt, dus alles is in orde. :)

Ik volg het nog even op om de factuur van juni na te kijken en houd je op de hoogte als dit nodig is.
Groetjes
Samantha
Cindy81
Je hebt volkomen gelijk. De promotie stroomt niet door naar de facturatie, waardoor deze niet wordt afgetrokken van de factuur.
Ik heb hiervoor een technisch dossier opgemaakt.
De correctie dat werd opgemaakt, is eigenlijk niet volledig correct.
Ze hebben het volledige abonnement gecrediteerd, maar niet de kosten van de technieker.
Deze zal ik nu ook annuleren.

Voor de rest moeten we nog even afwachten wat het resultaat van het technisch dossier is.
Eens dat in orde dan weet ik als de promotie er nog automatisch af zal gaan of als ik dit manueel moet doen.
ik volg het sowieso op.
Bedankt voor je geduld. 🙂
TUI: Altijd best van zo weinig mogelijk privégegevens op het openbaar forum te zetten
Ter bijkomende info: privébericht sturen kun je door op de naam van de Proximus medewerker te klikken die je vraagt om een privébericht te sturen.
In dit geval hier is dit SamanthaV (vervolgens op "stuur bericht" klikken).
OK.
Hallo Cindy81
Eerste en vooral bied ik je in naam van Proximus mijn excuses aan voor deze lijdensweg.
Kan je mij via een privébericht je klantengegevens doorsturen?
Dan kan ik het dossier eens nazien.
Groetjes
Samantha

Reageer