De technieker komt alle diensten activeren maar achteraf blijkt de telefoon niet te werken. Aangezien alles tegenwoordig 'online' gebeurt belde ik om dit na te kijken. Volgens de klantendienst moest er absoluut opnieuw een technieker thuis langskomen. Ik probeer nog eens te bellen één uur voor de technieker komt maar de telefoon werkt nog steeds niet. De technieker komt en voor hij ook maar iets moest doen werkt plots alles?! Zijn we naïef? Ik dacht het niet.
De overname van het GSMnr heeft weken geduurd omdat Proximus (ondanks eigen technische problemen) de fout op Telenet stak. Ze sturen 2 x SIMkaarten op, willen van op afstand niks aanpassen waardoor ik als klant opnieuw naar de winkel moest gaan. Uiteindelijk geraakt het opgelost.
De eerste aanrekening wordt verstuurd. Maar de kortingen staan er niet op vermeld en de gratis installatie was aangerekend. Bij het versturen van een mail komt er GEEN reactie. Als je dan wil bellen krijg je zelfs niemand aan de lijn aangezien er al een dossier lopende is. Bij de chat willen ze niet helpen aangezien er al een dossier lopende is. Er volgt een tweede afrekening, weer zonder kortingen. Bij een volgende chatbeurt blijkt dat er technische problemen zijn waardoor de kortingen niet kunnen gekoppeld worden. Dit gaat zo snel mogelijk opgelost zijn. Na 2 weken nog steeds geen reactie. UITEINDELIJK wordt er een creditnota opgemaakt voor de eerste twee maanden. Nu komt de volgende afrekening. De kortingen staan weer NIET op de factuur.
Een klant kan geduld hebben, heel veel geduld maar op een bepaald moment is het toch op!
Mijn ervaring met Proximus? Als je geen klant belt bestoken ze je met telefoons om een vertegenwoordiger te laten langskomen om prijzen te vergelijken. Als je dan nee durft te zeggen krijg je een boze reactie of dat we graag te veel betalen.
En als je dan uiteindelijk wel klant bent ... dan zijn er alleen maar technische problemen en moet je vooral zelf heeeeeel veel tijd in steken om alles opgelost te krijgen.
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineel