Vraag

klantendienst

  • 15 March 2020
  • 8 reacties
  • 1621 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Is de klantendienst van Proximus nog te vertrouwen? Of anders zijn er serieuze fouten gemaakt in het maken van mijn factuur. Ik ben bij Proximus klant geworden via die klanten dienst,  en ze hebben me daar minimus gegeven omdat dit het beste voor me was. nu zie ik al dat hier al in de 50€ staat weergegeven terwijl het maar in de 30€ normaal was. Ik had ook voetbal en het family paket genomen. Verleden week heb ik gebeld voor dat all stars abonnement, en gevraagd op hoeveel mij dit zou komen als ik dit zou nemen. Ze zeiden me 107€. Nu heb ik gisteren een my Proximus account gemaakt en wat zie ik. Dat ik plots 149€ moet betalen. Dus dan kan ik niet anders doen dan terug naar Telenet te gaan, want daar kreeg ik nog meer dan 280€ terug. Alleen weet ik niet of je nu nog een box mag binnenleveren met die corona crisis.


This topic has been closed for comments

8 reacties

De winkels zijn tijdens de week open dus zal dit ook wel gelden voor de proximus winkels, maar wacht mss eerder de verdere hulp / eventuele rechtzettingen af van iemand van het proximus forum team af als ze hier morgen terug langskomen.

Reputatie 6
Badge +3

Soms maken ze nog een kleine afrekening van je oude situatie tot op de dag van de verandering. Dus het maandelijkse bedrag van je vorige abonnement maal de volgende breuk: aantal dagen die nog onbetaald zijn tot dag van overzetting/totaal aantal dagen van de maand. Bijvoorbeeld vorige abonnement kostte 50 EUR en de overzetting van het abonnement gebeurde  11 maart. Dan moet je nog 10/31 x 50 EUR nog betalen van je oude abonnement en de resterende dagen van de maand het nieuwe bedrag. Proximus kan dit verder uitleggen. Maar zo’n verrekening bij aanpassing abonnement gebeurd bijna altijd op deze manier.

Reputatie 2
Badge

 

In ieder geval ik vind het toch raar want dat is iets meer dan 40€, en nog iets raar. In dat all stars pakket met voetbal erbij zit dus ook Netflix. Heb bij. En ik dacht dat ze aan de klantendienst zeiden dat ik daarvoor een sms zou ontvangen met een code. Maar ik heb niet gezien; Dan heb ik naar de zender Netflix, en heb het dan geopend. Maar toen zag ik dat er niet mijn mail adres stond, maar wel een oud van vroeger toen ik nog bij Telenet was en dit ook had genomen, dus weet ik niet of ik nu dubbel aan het betalen ben. Daarom gaat het niet lang duren eer hier helderheid zou moeten komen want dat verschil is toch te groot. De variatie van zenders is hier misschien beter maar je hebt daar ook meer voordelen dan hier; Zoals terugkijk tv meer dan 1700 gratis films en series en een zendergids waar programa’s op de laatste box starten op de sec. Hier moet je nog 5 minuten of langer wachten; En weergave welke film je hebt op ge nomen.Niet zoals hier,hier is een film een film. Volgens mij is een Western geen Romantische film. En is het toch leuker en gemakkelijker om een film te kiezen. 

Wat info omtrent netflix via je decoder 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/proximus-tv-opties/netflix/activeer-netflix.html

Reputatie 2
Badge

d

an bel ik deze morgen terug naar de klantendienst. krijg een vrouw aan de lijn, zelf heeft ze dit bezien en dan is ze naar een colega ge gaan. Na 10 minuten kreeg ik haar weer aan de lijn met als antwoord dat ze zou terugbellen. Het is nu 14.50 en heb nog steeds geen telefoon ontvangen. Heeft dit te maken omdat die proximus Shops sluiten? Het lijkt nu nog erger of de bom op Hiroshima gevallen.

nee meer iets te zien met corona, het schijnt dat veel proximus medewerkers nu van thuis uit werken en dat dit vertragingen kan meebrengen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @annaconda deze factuur loopt van 10 februari tot 31 maart, da’s dus meer dan 1 maand. Grt, Heidi

Reputatie 2
Badge

nee meer iets te zien met corona, het schijnt dat veel proximus medewerkers nu van thuis uit werken en dat dit vertragingen kan meebrengen.


Ok, maar het is nu opgelost. heb kunnen bellen met klantendienst, er was blijkbaar toch geen lang wachten daar want werd snel geholpen. Omdat het bedrag zo hoog was komt om dat ik lid ben geworden op 14/02/2020. En de maand Maart er bij was. Dus een rekening van anderhalve maand. Nu heb ik gevraagd om deze dan in 2 maal te betalen, en dit was geen probleem. Waarvoor dank.