Vraag

Klantendag Plopsaland


Reputatie 2

Van het kastje naar de muur! Das een spelletje wat Proximus nu al een week aan het spelen is mijn🤬.  Vorige week heb ik tickets gekocht voor de klantendag 3 juli die zal doorgaan in Plopsaland echter heb ik na een week nog steeds geen tickets aan gekregen terwijl er wel €80 van men rekening is. Dus ik bel naar de Klantendienst zij zeggen je moet een mail sturen en krijgt er binnen 24 uur antwoord op ik stuur een mail, natuurlijk zoals verwacht geen antwoord. Graag een oplossing Proximus!!! Of ge zijt een klant kwijt binnenkort!!!!!!


17 reacties

In afwachting van de hulp van een Prox forummedewerker, best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JarneDoet ik zie dat dossier 48260003 hiervoor al in behandeling is. Deze mailings worden soms pas enkele dagen voor een event uitgestuurd, maar ik vraag even na of het normaal is dat het zolang duurt! We houden je op de hoogte. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

En al meteen een update! Plopsa werd intussen gecontacteerd en zij zullen een mail sturen, met de tickets inbijlage! Groetjes, Heidi

@HeidiE 

Dit weekend is hete klantendag in Plopsaland. Ik bestelde m’n tickets maar tot op vandaag geen tickets ontvangen! hoe kan ik ze alsnog krijgen aub?

Reputatie 7
Badge +3

@KarolienT  Ik ga het navragen en ik hou je op de hoogte zodra ik iets te weten kom. Groetjes, Antonella

Sinds gisterenmiddag tickets aan het proberen boeken op de smartphone. Bij betaling steeds foutmelding. Deze namiddag opnieuw foutmelding op app. Dan maar geprobeerd en tickets zijn uitverkocht krijg ik nu als melding. Leuk 😡 daar gaat de verrassing voor ons dochtertje 😖

Ook Ik probeer nog tickets te bestellen maar het lukt niet.Met de smartphone lukt het heel de tijd vast.
Via de computer dan maar. Maar ik krijg volgende foutmelding als ik ze probeer toe te voegen aan het winkelmandje:

“Het ticket kan niet worden toegevoegd aan je winkelmandje. Mogelijk is dit ticket uitverkocht.”

Jammer. :cry: Is er een reservelijst? :stuck_out_tongue:

Misschien kan er beter voor gezorgd worden dat ‘uitverkocht’ getoond wordt in de MyProximus app om de teleurstelling te voorkomen. Als je zo ver kan doorkliken, verwacht je dat het nog zal lukken.

Ik volg volledig! Gedeelde smart Liesbet 😔 Keken er zo naar uit. Eerste echte uitstap in meer dan jaar tijd anders geweest ...

Reputatie 7
Badge +1

Vindt dit ook heel erg. Maar er zijn meer als 1 miljoen PX klanten en hoeveel inkom tickets Plopsaland. Verlang terug naar het oude systeem van punten sparen. Dan kun je met de gespaarde punten goedkopere tickets kopen en ben je niet afhankelijk van dit ene weekend. En elke klant kan van dit genieten. Nu zijn dat er maar enkele duizenden 😷🤔😥

Reputatie 7
Badge +3

@KarolienT Plopsa werd gecontacteerd, ze gaan de tickets naar jou opsturen. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Stijdcle  @LiesbetL Helaas is de aanbieding geldig zolang de voorraad strekt bij onze partner. Op dat moment zal de website van Plopsa aangeven dat de tickets zijn uitverkocht. Groetjes, Antonella

@AntonellaD

Héél erg bedankt!

Groetjes 

@Stijdcle  @LiesbetL Helaas is de aanbieding geldig zolang de voorraad strekt bij onze partner. Op dat moment zal de website van Plopsa aangeven dat de tickets zijn uitverkocht. Groetjes, Antonella

Jammerlijk dan dat dit op de app via de smartphone na ontelbare pogingen - waarbij er zelfs tot betaling kon overgaan worden - niet werd weergegeven! 

Reputatie 7
Badge +3

@Stijdcle Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Sinds gisterenmiddag tickets aan het proberen boeken op de smartphone. Bij betaling steeds foutmelding. Deze namiddag opnieuw foutmelding op app. Dan maar geprobeerd en tickets zijn uitverkocht krijg ik nu als melding. Leuk 😡 daar gaat de verrassing voor ons dochtertje 😖

Als je de tickets nu pas wilde bestellen ben je echt veel te laat. Ik heb die van mij al meer dan een maand.  Best bestellen vanaf dat je kan, want zijn snel uitverkocht. Reminder voor volgens jaar...

@HeidiE

Dit weekend is hete klantendag in Plopsaland. Ik bestelde m’n tickets maar tot op vandaag geen tickets ontvangen! hoe kan ik ze alsnog krijgen aub?

Wij kregen die van ons meteen na bestelling...

NB: Pas maandag komt iemand, die van Proximus zelf is, hier terug langs die je kan verder helpen, anders als je het nodig acht kun je nu wel naar de helpdesk bellen op gratis nummer080022800

Reageer