Vraag

Klanten met PFE worden blijkbaar genegeerd!

  • 14 March 2019
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

Sinds we door de werkgever een internetabonnement aangeboden kregen ben ik overgestapt van Telenet naar Proximus. De overstap was geen lachertje en het heeft meer dan 6maanden geduurd eer alles uiteindelijk in orde was. Dit moet ongeveer zeven jaar geleden zijn.
Nadien kregen we de mogelijkheid om alles in een pack te bundelen. Dat is vrij goed verlopen.
Ruim twee jaar geleden wou ik met mijn pack overstappen naar de nieuwe pack 'tuttimus'. Mijn bestaande pack is maxi internet + digitale tv + vaste lijn + gsm-abonnement, dus in feite gewoon tuttimus maar dan zonder de voordelen aangeboden bij tuttimus.
Na ettelijke telefoontjes en mails met steeds andere medewerkers, die ook altijd beloofden dat het in orde zou komen("binnen een paar dagen ontvang je een brief met de wijzigingen".....).Dit heeft verscheidene weken geduurd, begin 2017, tot ik de moed heb laten zakken en dus al meer dan twee jaar tevergeefs op de brief wacht?. Dat betekent ook dat ik al meer dan 2 jaar betaal maar niet krijg waar ik recht op heb. En dan zie je dagelijks leuk op tv de commercial van Proximus...nu is uw favoriete bundel inbegrepen in je pack!!!! Geweldig?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Klant ja support neen,

Het is wel mogelijk om het pack te veranderen, maar hou er wel rekening mee dat je mobile internet simkaart voor je tablet wegvalt.
Welk abonnement zou je kiezen voor je gsm? Het Proximus voordeel in pack van -2 euro per maand zou ook wegvallen.

Hou er ook rekening mee dat de volgende kortingen op je factuur zouden kunnen wegvallen:

Korting Internet For Employees -5 euro

Speciale korting: -2,40 euro

Mocht je het pack willen wijzigen, mag je dit via deze weg laten weten.

Groetjes,

Antonella
Beste Antonella,

Vooraleer ik de overstap maak naar Tuttimus had ik wel graag zwart op wit geweten wat wel en niet aangerekend wordt. De kortingen "die zouden kunnen wegvallen" zijn kortingen die tussen de werkgever en Proximus zijn overeengekomen voor alle werknenemers. De werknemers die nu aangeworven worden hebben ook enkel de keuze uit de nu bestaande packs(familus, tuttimus en minimus) en krijgen vanzelfsprekend de zelfde kortingen veronderstel ik.
Dat de mobile internet simkaart wegvalt is geen probleem daar ze niet gebruikt wordt.
Voor de gsm zou ik het dubbel data -3Gb- nemen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Daniel
Reputatie 7
Badge +4
Als je een aanvraag doet krijg je nog altijd een bevestiging opgestuurd.
Of als je een contactnummer geeft kunen we altijd een collega je laten bellen met alle info.
Je kan het contactnummer doorsturen naar Het Proximus Team
Mvg, Koen

Reageer