Beantwoord

Klachtendienst

  • 2 December 2016
  • 37 reacties
  • 3808 Bekeken

Hallo,

Is er ergens een mogelijkheid om een klachtenformulier in te vullen?
Heb intussen reeds 17 (!!) gesprekken met de "klantendienst" achter de rug, maar nu ben ik het echt beu.

Na enige tijd zoeken op de site, vind ik dit nergens terug.

Iemand enig idee waar ik een officiële klacht kan neerleggen?

Alvast bedankt!
Groetjes,
Ine
icon

Beste antwoord door Elma 2 December 2016, 19:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

37 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Johny,

ik stel voor dat we voorlopig eerst afwachten hoe het gaat met de nieuwe decoder. Mocht je daar toch nog problemen mee ondervinden aarzel niet ons te contacteren.

MVG,

Wim
Dag Klachtendienst,

Aangezien ook niet terecht kan bij uw klantendienst, dan maar via deze weg.
Wij zijn een business klant met verschillende vestigingen en dus ook meerdere Proximusnummers.

Sinds geruime tijd proberen wij een functie uit te schakelen. Wij willen geen geheim nummer, we hebben dit nooit gewild.
Reeds verschillende keren heb ik deze vraag gesteld maar zonder success. Telkens zegt de klantendienst dat ik die service niet actief heb, en als mijn nummer toch nog verborgen wordt, ik mij moet richten tot de technische dienst. Bij de TD zeggen ze dat ze die functie niet kunnen uitschakelen want dat dit bij de KD moet gebeuren (waar die dus niet actief staat).

Wie kan er eindelijk ons helpen. Dit is onaanvaardbaar dat een business klant (eender welke klant) in de kou blijft staan.

Erger is nog dat ik vandaag +- 18h00 een dame aan de telefoon kreeg bij de KD - "Kelly" met een nasale en trage stem, nog erger dan Philip Geubels (bestaat dat dan?) die mij na een lang gesprek (terug heel de uitleg van tegen de TD) vraagt om even te wachten. Na 15min wachten, komt er een "Kelly" met nasale trage stem en zegt "Proximus, goede middag, hoe kan ik u helpen?" De dame was duidelijk vergeten dat ik nog aan de telefoon hing. Toen ik haar vertelde dat ik net heel de uitleg aan haar had gedaan, verschoot ze en wist plots niets meer van dat gesprek onder het mom : "Neen, neen, dat was ik niet, u hebt met iemand anders gesproken". Hoeveel mensen met de naam "Kelly" en een trage nasale stem werken er bij jullie? Toen ik ze hierop attend maakte, heeft ze de telefoon afgelegd.

KAN ER IEMAND ONS HELPEN?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Bob,

Kan je ons via onderstaand link een privébericht versturen met jouw klantrekeningnummer, dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur'= verzenden
0.. [Edit Wim: verwijderd. Info geven via de link die Aziz meegeeft. Dank u]
Nog steeds geen antwoord mogen ontvangen, niet hier, niet in de privéchat
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

op welke naam staat uw klanten nr 032487202 ? Hoe heet uw bedrijf? Wat is uw gsm nr en email-adres, zodat wij u terug kunnen contacteren?

Groeten, Aw
Beste Aw,

Ik blijf het moeilijk mee hebben met zulke vragen. Je hebt m'n telefoonnummer: 03/2487202 (zie hierboven), je kan toch perfect zien in jullie systeem welk bedrijf daar aan gekoppeld is en wie de verantwoordelijke is met GSM nummer en email adres. Voor mij houdt het hier op. Je mag het ticket afsluiten. We zoeken een andere oplossing. Toch bedankt.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

spijtig dat u dit zo opvat. Maar deze vragen dienen om alles op een correcte manier te kunnen nachecken in mijn systeem. Aangezien het over een bedrijf gaat, is het mijn taak om eerst alles correct te identificeren ( zoals uw klanten nr en ook de naam te vragen) vooraleer ik u kan verderhelpen.

Bij deze, heb ik de functie" Geheim/ onbekend oproepnummer" nu uitgeschakeld voor het tel nr 032487202. Dit is nu in orde gebracht.

Groeten, Aw

Hallo, ben voor het ogenblik niet te spreke over de klantenservice van jullie. 

Ze hebbe 3 keer verkeerde of fout gemaakt met een aanpassing van mijn abonnement en na de 4 keer is het eindelijk juist aangepast maar dit is geen service vind ik persoonlijk 

Reputatie 7
Badge +3

@Sopje93 Kan je wat meer uitleg geven over hetgeen er is gebeurd en misgelopen? We kijken dit graag verder voor je na. Groetjes, Antonella

N°05733**** klantnummer 619******. Ons internet werd 'per ongeluk' afgesloten ( ik had enkel digitale tv stopgezet). De activatie zou enkele werkdagen duren.. Is het mogelijk om dit DRINGEND in orde te maken? Mvg Marie-line Viane

Reputatie 7
Badge +3

@mlviane Er dient een technieker langs te komen voor de activatie. De datum staat nu op 17/03. Ik heb via ticket IM10546149 gevraagd aan de bevoegde dienst als een vroegere datum mogelijk is. Je wordt hierover op de hoogte gehouden.Groetjes, Antonella