Beantwoord

Klachtendienst

  • 2 December 2016
  • 37 reacties
  • 3808 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

37 reacties

Bij het nalezen (had ik moeten doen vóór het opsturen natuurlijk) gezien dat ik dus "60 dagen" (= korte termijn) opnames bedoelde, maar mijn NUMLOCK stond niet aan, vandaar de wat vreemde zin.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Johnny,

Als er problemen zijn met de opnames kan je ons dan laten weten welke opnames exact niet werken? Dan kunne we het nakijken.

Mvg,

OdB
Dag Jimmy,

Ik denk dat ik de problemen uitgebreid heb vermeld, maar de "details" zijn in verschillende uren gesprek niet zo maar samen te vatten. Maar mijn dossier moet zeker op de technische dienst in te kijken zijn, ik denk niet dat het nuttig en/of efficiënt is om die hier uiteen te zetten. Het punt is dat de software voor de opnames PLOTS niet meer werkt zoals dat zou moeten in het specifieke geval van combinatie "decoder harde schijf v5, eind 2015", samen met "60 dagen" opnames, samen met "oude series, zoals RIO 2016, die niet verdwijnen uit de planning op de server, maar uiteraard niet meer op de decoder, en alsdusdanisch achtergebleven blijkbaar (nog niet zeker) voor problemen zorgen"

Wat werkt er niet: ingewikkeld uit te leggen, nl. heel wat opnames starten nietmeer, niet mogelijk om uit de planning te halen, etc... kan alleen duidelijk uitgelegd worden met een "demonstartie" op de decoder zelf. Punt is : de decoder is onbruikbaar geworden voor planning. Gelukkig ben ik gedepanneerd door de app op de smartphone (zie mijn vorige posts(s))
(vervolg voor Jimmy)

Er hebben trouwens in de afgelopen week verschillende technische (?) medewerkers getracht dit op te lossen door die opnames na te kijken, te deleten. Eergisteren heb ik uiteindelijk de oplossing gekregen (hopelijk): afhalen nieuwe decoder zonder harde schijf (zie vorig posts), en het was diezelfde medewerker die me zei dat alle vorige medewerkers er blijkbaar niet correct in geslaagd waren de geplande opnames te verwijderen. Hij heeft ze wel verwijderd (heeft me een lijst van deleted, en opgenomen opnames doorgemails op wo 15/2 om +/- 12u30), maar zoals gezegd op mijn decoder bleven de gepland (dus er is iets fundamenteel fout met de softwarde voor de harde schijf decoder; waarom moet die trouwens op die harde schijf opnames, soms gedeeltelijk, soms volldeig zetten, die als "60 dagen" zij gedefiniëerd ???? Dat heb ik niet gevraagd: mijn harde schijf is vol met meer dan 50 zulke opnames, terwijl ik er slechts 6 op staan die ik "bewust" op "lange termijn" (dus harde schijf in geval van die decoder!) heb opgenomen. Normaal zou de schijf bijna helemaal vrij moeten zijn !!
(vervolg 2 voor Jimmy)

Trouwens: waarom is het niet mogelijk dat er iemand die het zou kunnen nakijken mij terugbelt zoals je voorstelt. Ik denk niet dat ik dit via dit forum zal opgelost krijgen, daarvoor is het te ingewikkeld. Want met de technische dienst (er is blijkbaar maar één nummer 080022800 waar je steeds door de hele menu moet spartelen !) lijkt het in elk geval niet echt te lukken. Ik wacht nog af of de vervanging door een schijfloze decoder mijn problemen zal oplossen. Toch nog dit: laat het duidelijk zijn (zoals in mijn vorige posts vermeld) dat ik wel degelijk een schijfloze decoder wens (ik wens geen problemen meer vanwege een "defecte" harde schijf, of blokkerende decoder en dan alle opnames te verliezen)
Ook nog dit: ik weet niet waarom ik "Johnny_033" heb gekregen als "ID" op dit forum (en niet te wijzigen blijkbaar) dus daarom deze geg: mijn TV Tel nr: 023323840, Mijn GSM contact nr (niet van mijn proximus abonnement, maar van het werk): 0471 20 42 59
Reputatie 7
Badge +4
Dag Johny,

ik stel voor dat we voorlopig eerst afwachten hoe het gaat met de nieuwe decoder. Mocht je daar toch nog problemen mee ondervinden aarzel niet ons te contacteren.

MVG,

Wim
Dag Klachtendienst,

Aangezien ook niet terecht kan bij uw klantendienst, dan maar via deze weg.
Wij zijn een business klant met verschillende vestigingen en dus ook meerdere Proximusnummers.

Sinds geruime tijd proberen wij een functie uit te schakelen. Wij willen geen geheim nummer, we hebben dit nooit gewild.
Reeds verschillende keren heb ik deze vraag gesteld maar zonder success. Telkens zegt de klantendienst dat ik die service niet actief heb, en als mijn nummer toch nog verborgen wordt, ik mij moet richten tot de technische dienst. Bij de TD zeggen ze dat ze die functie niet kunnen uitschakelen want dat dit bij de KD moet gebeuren (waar die dus niet actief staat).

Wie kan er eindelijk ons helpen. Dit is onaanvaardbaar dat een business klant (eender welke klant) in de kou blijft staan.

Erger is nog dat ik vandaag +- 18h00 een dame aan de telefoon kreeg bij de KD - "Kelly" met een nasale en trage stem, nog erger dan Philip Geubels (bestaat dat dan?) die mij na een lang gesprek (terug heel de uitleg van tegen de TD) vraagt om even te wachten. Na 15min wachten, komt er een "Kelly" met nasale trage stem en zegt "Proximus, goede middag, hoe kan ik u helpen?" De dame was duidelijk vergeten dat ik nog aan de telefoon hing. Toen ik haar vertelde dat ik net heel de uitleg aan haar had gedaan, verschoot ze en wist plots niets meer van dat gesprek onder het mom : "Neen, neen, dat was ik niet, u hebt met iemand anders gesproken". Hoeveel mensen met de naam "Kelly" en een trage nasale stem werken er bij jullie? Toen ik ze hierop attend maakte, heeft ze de telefoon afgelegd.

KAN ER IEMAND ONS HELPEN?
0.. [Edit Wim: verwijderd. Info geven via de link die Aziz meegeeft. Dank u]
Nog steeds geen antwoord mogen ontvangen, niet hier, niet in de privéchat
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

op welke naam staat uw klanten nr 032487202 ? Hoe heet uw bedrijf? Wat is uw gsm nr en email-adres, zodat wij u terug kunnen contacteren?

Groeten, Aw
Beste Aw,

Ik blijf het moeilijk mee hebben met zulke vragen. Je hebt m'n telefoonnummer: 03/2487202 (zie hierboven), je kan toch perfect zien in jullie systeem welk bedrijf daar aan gekoppeld is en wie de verantwoordelijke is met GSM nummer en email adres. Voor mij houdt het hier op. Je mag het ticket afsluiten. We zoeken een andere oplossing. Toch bedankt.