Beantwoord

Klachtendienst

  • 2 December 2016
  • 37 reacties
  • 3811 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

37 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag elektro peersman;

Je zal via dossier 40341812 op de hoogte gehouden worden door een dossierbeheerder.

Groetjes,

Antonella
Beste klant,


We hebben uw vraag via e-mail goed ontvangen.

Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 40341812.

Hieronder vindt u een kopie van uw vraag:

E-Mail: elektro.peersman@telenet.be
Contactnummer: 0475341613
Info:
Ik heb vandaag 12/12/2016 contract vernieuwd voor 2 jaar. Dame in de winkel te Wilrijk , waar ik vorige week speciaal was langsgegaan om iphone 7 plus te bestellen op aanraden van de telefonische klantendienst , en men heeft me nu een gewone iphone 7 verkocht. Ook werd me niet verteld dat er een zelfde abbonnement is van 56 euro waar ik nagenoeg dezelfde mogelijkheden heb als nu. Ik ben totaal niet tevreden. Ik wou de telefoon 1 minuut later (ongeopend) terugbezorgen om dan om te wisselen maar de dame zij me dat het contract is afgesloten en ze dit niet kan ( of wil ) veranderen. Als dit niet aangepast kan worden betaal ik gewoon het saldo van de telefoon en stop ik mijn abbonnement.
Op de website staat de iphone 7 plus wel op zijnde bestellen online maar waarom zegt de klantendienst dan dat ik dit in de winkel moet regelen.

We stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk te antwoorden.


Deze e-mail werd automatisch via onze computersystemen verstuurd. U kunt hier niet op antwoorden. Voor alle verdere vragen kunt u steeds op www.proximus.be/contact terecht. Hartelijk dank.

Met vriendelijke groeten,

het Proximus-team
Reputatie 7
Badge +6
Tjaa je bent niet de enige die Het Probleem Heeft
Beste,
zoals ik al aangaf daarnet kunt u best een privébericht sturen.
Mvg,
Tjaa je bent niet de enige die Het Probleem Heeft
Hallo Elma,

Bedankt voor de hulp! Alleen kom ik helaas nooit op een pagina terecht waar ik deze gegevens dien in te geven. Ik kom automatisch op een pagina uit waar het telefoonnummer van de klantendienst vermeld staat.

Ik ga het momenteel via het "privé bericht" proberen en hoop dat dit iets oplost!
Bij test-aankoop heb ik de klacht ook zonet neergelegd.

Fijne avond nog!

Hallo Ine, ik heb de pagina's voor jou doorlopen. Hier de link waar je je opmerkigen (= klacht) in kan neerschrijven. Je moet wel je mailadres en telefoonnummer ook opgeven.
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html
Bedankt voor de link.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Ine, ik heb de pagina's voor jou doorlopen. Hier de link waar je je opmerkigen (= klacht) in kan neerschrijven. Je moet wel je mailadres en telefoonnummer ook opgeven.
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html
Reputatie 7
Badge +6
Ine,
een rechtstreeks emailadres kan ik u niet geven, maar je kunt ook je vraag stellen via een privébericht hier op het forum. Je tekst invullen in het voorziene veld, en dan klikken op 'Opslaan' = verzenden. Dan krijg je een privébericht terug van mijn collega.
Mvg,
Hallo Wim,

Mag ik jou dan aanraden om je collega's te adviseren om een "klachten"-knop te voorzien?

Ik vind het absurd dat ik op "vraag over mijn factuur" dien te klikken, terwijl ik helemaal geen vraag over mijn factuur! Ik wil een klacht neerleggen over het niet-functioneren van de klantendienst en blijkbaar ook niet echt van deze forum.

Toch maar eens geklikt op "vraag over mijn factuur". Heeft u dit zelf al eens gedaan?
Ik krijg enkel de melding om telefonisch contact op te nemen met (... u mag 3x raden...) DE KLANTENDIENST!

Kunt me het emailadres bezorgen van u collega's, zo kan ik toch nog contact met hen opnemen?

Bedankt!

Ine,
Ik zou je toch aanraden de flow te volgen van 'vraag over mijn factuur', daar kun je wel een vraag stellen per mail. Mijn collega's zullen die dan verder behandelen.
Mvg,
Reputatie 7
Badge +6
Ine,
Ik zou je toch aanraden de flow te volgen van 'vraag over mijn factuur', daar kun je wel een vraag stellen per mail. Mijn collega's zullen die dan verder behandelen.
Mvg,
Bedankt Wim voor de feedback.
Maar mijn klacht valt niet onder een van de vooropgestelde keuzemenu's.
Ik heb namelijk geen "vraag over mijn factuur", daarbij ga ik ook niet meer "verhuizen".
Ik wil allesbehalve nog "iets bestellen" en "technische" gezien heb ik geen vraag.
Verder ben ik mijn "PIN of PUK" niet kwijt en heb ik ook geen vraag over "MyProximus".

Ik wil een klacht indienen tegen de "klantendienst".
Dat vind ik hier niet terug. Ofwel kijk ik er over natuurlijk...

Graag verdere hulp.

Dag Ine,

Onze contactpagina werd onlangs wat aangepast.
Je vindt hem hier. Op die manier kan je het klachtenformulier vinden.
Mvg,
Reputatie 7
Badge +6
Dag Ine,

Onze contactpagina werd onlangs wat aangepast.
Je vindt hem hier. Op die manier kan je het klachtenformulier vinden.
Mvg,