Klachten

  • 19 March 2018
  • 0 reacties
  • 119 Bekeken

om een klacht te formuleren moet je wel een redelijke zoektocht uitvoeren dit in een periode van vereenvoudigingen is dit toch wel erg
over het volgend wens ik wel klagen
ik heb deze morgen uit noodzaak een nieuwe smartphone moeten kopen(aankoopprijs 449€) mij n eigen keuze maar om deze op te starten en alles er op te zetten moest ik nog eens 10€ bijbetalen wat ik schandalig vindt maar bij proximus winkel de regels. ik vindt persoonlijk dit verre van een goede service daar ik ook al jaren trouwe klant ben van proximus maar met vaste klanten wordt zeker geen rekening gehouden. het overzetten gebeurde in nog geen 2 minuten maar als ik thuis kom ondervindt ik dat ik toch nog bijna alles zelf moet zoeken en installeren voor mij ligt het voor de hand dat ik geen smartphone meer zal kopen bij proximus daar ik de service beneden alle peil vindt ja en ik hoor het al zeggen ge kunt gerust nog eens langsgaan ze zullen je wel verder helpen, ik vindt dat je direct moet geholpen worden zoals het hoort.

0 reacties

Geen reactie

Reageer