Vraag

Klachten

  • 16 March 2018
  • 2 reacties
  • 285 Bekeken

Klantnummer 1166448
Naam : Hilde Tomballe
Facturatieadres dorpstraat 76b , 3050 oud heverlee
Installatieadres : dorpstraat74, 3050 oud heverlee
Telefoonlijn : 016 25 77 69
Internet 101177053810
Proximus Tv 016 25 77 69

Goedemorgen,

ik zie jammer genoeg geen andere weg meer om dit te adresseren : ik heb een aantal klachten die ik hieronder oplijst en die ik graag asap opgelost had gezien

1. Ik ben een jaar geleden verhuisd en wat dat betreft is de installatie goed verlopen maar nadien hebben we enorm veel problemen gehad : het installatie adres is nog steeds niet veranderd en hierdoor ben ik al afgesloten geweest, worden de facturen naar het installatieadres gestuurd waar nu een nieuwe huurder woont en die dit ook opgelost wenst te zien Ik heb hier al een tiental keer met jullie customerservice gebeld en nog steeds spreken ze van een softwareprobleem en is dit niet opgelost. Volgende week komt de nieuwe huurder en loop ik het risico van weer afgesloten te worden ? Ik verwacht een onmiddelijke rechtzetting ! En let op dit is enkel administratief

2. enorm slechte kwaliteit van de lijn heeft er toe geleid dat ik na herhaaldelijke storingen ( nog steeds niet volledig opgelost) recentelijk terug overgeschakeld ben naar een vaste lijn omdat de lijnsterkte dan hoger is ondanks dat ik de vaste lijn niet gebruik Is dit normaal ?

3. ik krijg op de laatste factuur 6830901439 een eenmalige kost aangerekend van zogenaamd 'buitengebruik & wederdienst die ik betwist want naar aanleiding van punt 1 krijg ik geen herinnering van betaling op mijn juist adres : ik verwacht hier dan ook een kredietnpota voor

4. de zogenaamde compensatie die jullie een korte tijd geleden aangeboden hebben wegens het wegvallen en slechte kwaliteit is zelfs niet kunnen gebruikt worden omwille van de slechte kwaliteit ( zie punt 2)

Gelieve deze 4 punten asap op te lossen : ik hoop dat jullie hier snel gevolg aan geven want ik heb mijn buik er vol van : veel beloftes leiden enkel voor mij naar een hogere factuur en meer ongemak

mvg

Peter Lijnen

2 reacties

Ik heb nogmaals gebeld en nu is er geprobeerd om een fictieve verhuis in het system te zetten om een zogenaamde reste uit te voeren van de administatie Er is echetr geen garantie dat dit werkt ( kan pas morgen geverifieerd worden) Daarnaast is er wel een kredietnota opgemaakt voor de eenmalige kost van 30€ ...

Peter
Reputatie 7
Badge +4
Dag Peter, je lijn zelf lijkt me ok te zijn buiten om de paar dagen eens een onderbreking. Je vaste lijn heeft geen invloed op je internet normaal gezien en omgekeerd. Welke problemen ervaar je zelf precies? Je installatie adres is momentee hetzelfde dat je hebt beschreven in elk geval. MVG, Wim

Reageer