Beantwoord

Klacht totaalprijs

  • 15 February 2018
  • 1 reactie
  • 257 Bekeken

Beste

Bij deze zou ik graag een klacht willen indienen tegen de man die ons een tijdje geleden een totaalpakket van Proximus heeft verkocht. Via onze bronnen werkt deze man voor Adviesb. totaalplan, hij heeft ons een Tuttimus pakket verkocht voor 75€/maand. Wat hield dat in: TV + gratis Movies en Series (naar eigen keuze) en 4 gsm's. We zouden ook 4 maanden 20€ korting krijgen. Mijn vrouw kon dit niet geloven en heeft meerdere malen gevraagd of dat wel klopte. Maar hij zei telkens opnieuw: "Maar mevrouw toch, ik zeg het u toch 75€ en 4 maanden 20€ korting."
Ik vroeg of het geen probleem was met de afstand van waar de kabel binnen komt tot waar de tv stond. Hij antwoordde: "Nee, dat gebeurd met een draadloze installatie en die is volledig gratis."
Wat blijkt nu, de installatie kost ons 50€ en i.p.v. 75€ (en 4 x 55€/maand) is onze factuur 166,88€. Vanaf volgende maand zal de factuur voor dit pakket die de man ons voorstelde zal dan 138,91€ bedragen wat nog steeds een groot verschil is met de 75€/maand die hij ons vertelde. Blijkbaar zijn wij niet de eerste waar dit voorval heeft plaatsgevonden.
Ik wil niet dat nog meer mensen dit mee maken! Graag hier een antwoord op.

Met vriendelijke groeten
F.B.
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 17 February 2018, 13:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Beste Franky B.

Kan je ons via een privé bericht je klantennummer even doorgeven aub.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg. Wilfried

Reageer