Klacht Premium Club

  • 28 februari 2019
  • 4 reacties
  • 291 Bekeken

Erg om te moeten constateren dat al je opgespaarde punten verdwenen zijn als sneeuw voor de zon...
1 mail over het hoofd zien is blijkbaar al genoeg om niet tot het selecte Premium Clubje te mogen behoren. Wanneer gaan ze eens echt moeite beginnen doen voor hun huidige klanten of is dat enkel een privilege voor nieuw cliënteel?

This topic has been closed for comments

4 reacties

louter ter info: geruime tijd spreken ze hier op het forum dat er iets anders komt ipv premium club maar tot nu toe nog altijd geen uitleg gelezen wat er zal in de plaats aangeboden worden!
Ik vind het ook niet kunnen dat wij daar niet van op de hoogte gesteld zijn.
Waarom geraak ik niet meer aan mijn bonuspunten van de Premium club?Gewoon schandalig! Allemaal ons abonnement stopzetten!
Hallo Sixxzz
Heb je ondertussen al de nodige informatie gekregen?
Wil je dat ik het nog eens nakijk?

Denzelke1
Het is terug in order.
Je zou opnieuw toegang moeten hebben tot je Premium Club punten. ;)
groetjes Samantha