Beantwoord

klacht over factuur

  • 25 September 2019
  • 7 reacties
  • 412 Bekeken

Hallo, ik wou even informeren of er al nieuws is over onze klacht met referentie 43119360 ? Wordt ik via email (of andere wijze) op de hoogte gehouden ? Alvast bedankt ! Met vriendelijke groeten, Praet Eduard
icon

Beste antwoord door tina.b 2 October 2019, 12:02

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag Eddy, ik laat het nakijken door de dossierbeheerder, die je opnieuw zal contacteren. Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3
@praet_eddy Ik heb deze info toegevoegd aan het dossier voor de dossierbeheerder. Alvast bedankt. Groetjes, Antonella
Reputatie 7
Badge +4
Uw dossier is nog volop in behandeling.
Mijn collega zal je zeker nog contacteren ivm de oplossing.
Ik heb ook genoteerd dat je de laatste factuur voorlopig niet moet betalen tot we je op hoogte hebben gebracht.
Mvg, KoenN
Reputatie 7
Badge +3
Beste Eddy,
ik heb je vraag doorgespeeld aan de betrokken dossierbeheerder die je hierover zal informeren.

Groetjes,
Tina

Beste medewerker ! Wij hebben intussen een nieuwe factuur voor de volgende periode mogen ontvangen, waarvoor dank. Toch nog een vraagje hierover : klopt het dat er voor de vaste lijn zelf geen personeelskorting meer wordt vermeld ? De kortingen voor internet en tv lijken mij wél in orde ! Nogmaals bedankt voor de medewerking ! Met vriendelijke groeten, Eddy.

Bedankt voor je reaktie, beste Koen, intussen heeft Uw collega mij gisteren reeds opgebeld. Nog één klein vraagske echter: krijg ik nu één van deze dagen gewoon een nieuwe factuur of dien ik de foutieve factuur (op 7/10/19) te betalen met een aanpast bedrag ? Alvast bedankt ! Mvg, Eddy Praet
Beste medewerker, gelieve aan mijn dossierbeheerder te willen laten weten dat ik vandaag - volgens afspraak - het niet-betwiste bedrag heb overgemaakt naar de bankrekening van Proximus. Ze ging dit na haar verlof verder voor ons opvolgen. De referentie van de factuur werd overgenomen naar mijn manuele overschrijving. Alvast bedankt ! Met vriendelijke groeten, Eddy

Reageer