Beantwoord

Klacht: Onterechte kost factuur: "Late annulatie bestelling"

  • 18 October 2021
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Vorige maand boekte ik een technieker voor langs te komen voor het installeren van een telefoonlijn zodat ik mijn Fiber kon upgraden naar Gigabit. Dit is niet geheel vlekkeloos verlopen, zo kwam de technieker de eerste keer niet opdagen, ook al was ik hier speciaal voor thuis gebleven van mijn werk. Via de klantendienst konden ze mij toen ook niet veel verder helpen, enkel dat ik een nieuwe afspraak moest maken.

Ik heb toen meerdere keren gebeld, gemaild en gechat voor een nieuwe afspraak, ook deze tweede afspraak verliep niet vlot. Er was me namelijk beloofd via chat dat er een nieuwe afspraak gemaakt was, echter kwam er op de dag zelf weer geen technieker opdagen (weer speciaal voor thuis gebleven!), ditmaal omdat blijkbaar door een fout in het systeem de afspraak niet werd doorgevoerd/bevestigd. 

Derde keer was goede keer en de technieker kwam langs zonder problemen. Echter stoot ik nu wel op mijn nieuwe factuur op een extra kost van maar liefst €59 wegens “late annulatie bestelling”. Al heb ik nooit zelf een technieker geannuleerd, er is toen het één en ander foutgelopen met de systemen bij jullie maar dit was dus niet mijn fout… Er is mij ook telefonisch bevestigd dat ik deze annulatie kosten zeker niet zou moeten betalen gezien het een fout betrof, hier werd toen volgens de medewerker van de klantendienst ook een ‘case’ voor opgemaakt. Al heb ik hier tot op deze dag niets van gehoord.

 

Kortom, deze kost staat onterecht op mijn factuur en ik zie deze weliswaar graag gecrediteerd. Dank u.

icon

Beste antwoord door tina.b 18 October 2021, 14:57

Bekijk origineel

2 reacties

Dat zullen de Prox forummedewerkers verder voor je nakijken daarom best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Andries 

het nodige werd gedaan.  Je mag de rekening betalen met dezelfde structurele mededeling, zonder de annulatiekost.

groeten

Tina

Reageer