Vraag

Klacht ivm glasvezel aanleg

  • 23 May 2018
  • 2 reacties
  • 404 Bekeken

In de buurt is men glasvezel aan het aanleggen. Op zich niks op tegen, integendeel. Helaas verlopen de werkzaamheden niet zo vlotjes: stoep en fietspad wordt meermaals opengebroken. Met de werknemers kan moeilijk gecommuniceerd worden, wegens geen enkele landstaal machtig en een opzichter is zelden aanwezig.
En nu als laatste plaatst men de kabels op de gevel (soms ook niet blijkbaar). Ik ben erg ontevreden over de manier waarop dit is geplaatst, een betere kabeltracé was mogelijk. Ik kan moeilijk met mijn klacht terecht. Ik probeer online, maar een foto wordt niet opgeladen door het systeem en daarom is het doorsturen ook niet mogelijk. Heeft iemand een uitweg, ervaring hiermee?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bv; via "upload afbeelding" (links naast B hieronder)

Eventueel ook via
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html

e-mail ons - ik ken mijn nr - technische vraag - internet - klacht indienen - e-mail ons (rechtsonder pagina) & bijlage toevoegen
Reputatie 6
Badge +3
Dag Piet, u kan best even contact opnemen met onze helpdesk werven. U kan hen bereiken op het nummer 0800/14551. Groeten Jimmy

Reageer