Vraag

klacht internet en TV aansluiting

  • 7 April 2022
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Goedenavond,

Ik ben ontzettend boos over en teleurgesteld in de daadkracht van de Proximus organisatie. Een klacht indienen is onmogelijk en wordt op allerlei manieren geprobeerd te omzeilen.

Je krijgt de meest vriendelijke medewerksters aan de telefoon en ze proberen je echt te helpen, maar dan  blijkt het kolos van de organisatie van alles tegen te houden. het lijkt net of ze je willen pesten.

Ik ga deze klacht ook indienen  bij de Vlaamse ombudsdienst en als die niet bevoegd is ga ik op zoek naar andere instanties die wel bevoegd zijn.

Wat is er gebeurt:

Mijn dochter heeft ons huis gekocht en ik bel 2 dagen geleden naar Proximus met de vraag wat ik moet doen om het contract op mijn dochters naam te krijgen. Geen probleem mijnheer, wij sluiten u af en  uw dochter weer aan. Geen probleem en ook geen verlies van  data. Ik vraag wel 4 keer of we echt geen problemen hiermee krijgen, maar er wordt mij verzekerd dat dit geen problemen oplevert en de verbindingen gewoon intact blijven. Zij gaat alles even regelen!!

Dat hebben we inmiddels geweten. Ze sluit ons af van TV en Internet en vervolgens hebben we helemaal niets meer.

Een telefoontje met een nieuwe medewerkster leert ons dat de vorige een fout had gemaakt. Er moest een zogenaamd overnamecontract worden getekend en dan zou alles goed komen.

Zij ging alles herstellen en dan zouden we snel weer TV en internet hebben.

Dat dinsdagavond 5 april.

Woensdagmorgen hadden we nog steeds geen verbinding en we gaan weer bellen.

Na 3 keer het hele verhaal verteld te hebben tegen verschillende medewerkers, verzekerde de laatste mij dat het nu allemaal was opgelost en dat de verbinding zo snel mogelijk zou zijn hersteld. Het kon maximaal 48 uur duren, na mijn eerste telefoontje van  5 april.

Ik had me er maar bij neergelegd en gewacht tot vanavond 7 april om maar weer eens te bellen wanneer die 48 uur bij Proximus voorbij zouden zijn. Dit ook omdat ik inmiddels ontploft was door het mailtje dat ze om 16 uur vanmiddag stuurden dat op 14 april een technicus zou langskomen om “onze” problemen te verhelpen.

De medewerkster (de 2e want de eerste had de verbinding verbroken) die ik vanavond sprak heeft wederom navraag gedaan binnen de organisatie, maar ze konden niets meer voor mij betekenen. nogmaals en honderd excuses, maar ik moest maar afwachten. Ik kreeg wel de kans een vergoeding in te dienen voor onze ellende die veroorzaakt werd door Proximus.

Verschrikkelijk wat een organisatie. Als ik zo mijn klanten zou bedienen was ik allang failliet geweest.

Ik ben er totaal niet goed van en mijn voornaamste vraag is nu waar ik een klacht kan indienen naast die bij de bevoegde instanties en wat ik moet doen om alle verbindingen zo snel mogelijk hersteld te krijgen.


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Henri1960 Topic gesloten als dubbel, zie Klacht indienen | Proximus Forum Groetjes, Antonella