Vraag

Klacht factuur

  • 24 January 2019
  • 2 reacties
  • 165 Bekeken

Beste

Aangezien het onmogelijk is jullie via e-mail te bereiken en het telefonisch contact niets uithaalt doe ik het via deze weg.
In oktober kocht ik bij jullie een gsm aan in combinatie met een abonnement. Ik deed dit online zodat ik kon genieten van een korting (4 maanden).
Deze korting heb ik nooit gekregen en er werd mij telefonisch een nieuw voorstel gedaan.
Ik kreeg diezelfde korting gedurende 1 jaar (startend vanaf 1 januari).
Tot op heden kreeg ik de korting nog altijd niet, ook al heb ik deze wijziging via mail toegestuurd gekregen.
Ik nam van oktober tot nu al verschillende keren telefonisch contact op:
1) begin november
2) 27/11/2018 (op deze datum werd er 'een dossier' opgemaakt, daarna bleek er niets van waar te zijn)
3) 10/12/2018 (dit was de datum waarop werd afgesproken dat ik de beloofde korting gedurende 1 jaar zou krijgen)
4)17/01/2019 (op deze datum werd een klachtencase gemaakt waar ik nog steeds niet van gehoord heb)

Mijn factuur moet betaald zijn tegen 28/01/2019.
Dit zal ik niet doen indien jullie mij niets laten weten over de beloofde korting.
Ik belde nu terug 3 dagen na elkaar om mij te informeren over de klachtencase, het enige antwoord dat ik krijg is dat het in behandeling is.
Ik krijg wel telefoon om te vragen om over te schakelen met tv en internet van Telenet naar Proximus. Dat jullie zelfs het lef hebben om dit te doen als dit al zo lang aansleept. Dit zegt veel over jullie service en respect naar de klant toe.
Los dit zo snel mogelijk op want wat jullie doen is contractbreuk.
Ik ben benieuwd of ik dan ook een vergoeding zal krijgen.
Er zal nog een aangetekend schrijven en een stopzetting van het contract volgen indien het niet in orde komt.

This topic has been closed for comments

2 reacties

Ter info: je kunt ook een klacht indienen via online mail :
>https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
- ik ken mijn nummer
- ik heb een vraag over mijn factuur
- een klacht indien
- klik daar vanonder rechts op" mail ons"
- daar wordt gevraagd op wel mailadres ze mogen reageren en kun in het tekstvak je probleem/vraag uitleggen ...
Reputatie 7
Badge +4
Dag Shauny,
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Alvast de excuses
Mvg, Koen