Beantwoord

Klacht chatfunctie en betaling

  • 26 March 2018
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

Beste

Ik heb om 17u een betaling rechtstreeks via jullie website uitgevoerd, en de betaling staat nog steeds in verwerking. ik heb via de chat contact opgenomen en daar vinden ze het blijkbaar professioneel om de klanten niet verder te helpen en droog te antwoorden. Zelfs beter, ze gaan nog de les spellen ook. Ik weet nog altijd niet waarom waarom mijn betaling niet verwerkt is . Ik heb in ieder geval het gesprek bewaard. Ik begin dat stilletjes aan beu te worden aan jullie manier van omgaan met klanten.
icon

Beste antwoord door ThomasP 27 March 2018, 15:39

Bekijk origineel

4 reacties

Louter ter info:
ik stel het zelfde vast dat als ik betalingen via de site uitvoer dat dit een tijd duurt vooraleer deze melding verdwijnt alleen weet ik niet hoeveel vertraging daar op zit, zou ik ook wel eens willen weten?
Reputatie 7
Badge +6
Ouajda, ik zie dat de betaling gisteren nog is doorgekomen. Hier kan inderdaad wat vertraging op zitten.

Ik heb de chatlogs ook even bekeken en deze waren inderdaad niet professioneel. Mijn excuses hiervoor. Ik geef dit dan ook door.
Reputatie 7
Badge +4
Beste, het spijt me dit te vernemen. Kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit graag verder voor je na. Groetjes Freya
Beste

Bedankt voor jullie bericht,maat indien de betaling gisteren is doorgekomen, hoe komt het dat ik er niets van gemerkt heb. Al de diensten hebben gisteren niet gewerkt

Reageer