Beantwoord

Klacht

  • 15 June 2019
  • 3 reacties
  • 293 Bekeken

Ik ben reeds meer dan 30 jaar klant bij Proximus (voorheen Belgacom) In december 2018 wou ik mij een samsung galaxy note 9 aanschaffen.Groot was mijn verbazing toen ik te horen kreeg dat mij dat niet werd toegestaan omdat er nog openstaande facturen waren.Bij nadere controle bleek dat al mijn facturen steeds op tijd en correct waren betaald.Integendeel bleek dat Proximus mij 8€ schuldig was voor het aanrekenen van huur voor een decoder die in het pakket inbegrepen was.Uiteindelijk kreeg ik dan samen met een hoop verontschuldigingen dan toch mijn S9 note.Vandaag ging ik voor een Samsung A50 en wat denkt u?Weer hetzelfde verhaal en kon ik onverichterzake huiswaarts keren (dit na 2uren aanschuiven in de proximuswinkel) Ik heb trouwens die 8€ ook nog steeds niet teruggekregen en ook niet de 100€ caschback en de bluethoot luidspreker die deel uitmaakte van die promotie op mijn S9 note.Ik was nooit van plan om bij proximus weg te gaan,maar nu denk ik daar toch wel anders over en denk er ernstig aan over te stappen naar telenet!!
icon

Beste antwoord door Anonymous 21 June 2019, 14:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hey Skoebiedoe
Mijn excuses voor de late reactie, ik was een paar dagen niet aanwezig op het forum.

Ik zie dat het ondertussen in orde is gekomen voor het tweede toestel en dat de terugbetaling is uitgevoerd op 17/6.
Er werd een aanpassing gedaan in onze database, waardoor dit in de toekomst niet meer zou mogen gebeuren.

En in verband met de cashback van de luidsprekers.
Als ik mij niet vergis is dit een actie van Samsung zelf, en moet je dit via hun website aanvragen.
Maar in principe zit er een uitleg bij het toestel over hoe dit moet aangevraagd worden.
Bedankt Samantha.Inderdaad is nu alles opgelost en zal ik voor het overige contact opnemen met Samsung.😀
super!
Als er nog iets is waarmee wij kunnen helpen, dan laat je het maar weten. 🙂