Vraag

Klacht

  • 5 April 2018
  • 2 reacties
  • 290 Bekeken

Ik heb op vrijdag 30/03 contact opgenomen met Proximus (gratis nummer).
Omdat ik meer internetvolume voor mijn kinderen (3 gsm-abonnementen full-control) wil, gevraagd naar de mogelijkheden om dit te verhogen.
Van de medewerkster de melding gekregen dat dit kan aangepast worden tot 3GB (ipv 1GB) - zou in Tuttimus vallen. Ook zou het 4e abonnement aangepast moeten worden.
Mijn totale kosten zouden dan met 8€ per maand verhogen. Alle andere voordelen die ik als trouwe klant door de jaren verkergen heb zouden blijven.
Voor de rest zou alles vanaf 1/4 in orde zijn. Wij zijn deze periode op reis geweest, en niemand van de kinderen heeft internetbereik gehad.
We zijn nu al 5/4 en er is nog niet veel veranderd. Volgens mij zijn de abonnementen van de kinderen niet aangepast volgens afspraak;
Graag spoedige reactie en aanpassing.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Erik, onze case nummer 33594003 behandelt jouw zaak. Ze is pas deze middag aangemaakt dus moeten we je nog even geduld vragen. Groeten. Jan
Het is nu al meer dan 10 dagen geleden dat ik melding kreeg dat mijn case behandeld zou worden. Nog altijd niets gehoord of gemerkt dat mijn abonnement is aangepast.
Wel al veel tijd verloren met bellen (lees wachten) en te horen te krijgen dat het allemaal in orde komt.
Dit kan men toch geen klantvriendelijkheid noemen.

Reageer