Klacht

  • 13 February 2018
  • 6 reacties
  • 268 Bekeken

Vanaf juni 2017 werd bij ons de dienst 'Oproep 2de signaal' online geactiveerd. Dit is een functie die we niet alle dagen gebruiken, maar het moet toch werken. Vorige week getest, het werkt niet!

Gisteren contact opgenomen met de klantendienst/technische dienst en gedurende 45 minuten! aan het lijntje gehouden door het constant heen-en-weer doorverbinden naar de verschillende diensten.

Dus blijkt dat we al die maanden voor niets hebben betaald, de functie werd nogal snel hersteld, maar toen ik vroeg om een financiële tegemoetkoming begon het verhaaltje. Men zei eerst dat het alreeds in de prijs zat en niets extra moest betalen, dan werd het nooit geactiveerd, dan werd de telefoon gewoon dichtgegooid. Dan heb ik teruggebeld en er kon 3! maand terug worden betaald.

Ik ga hiermee niet akkoord, ik wil terugbetaald worden vanaf juli of augustus. Wat kan ik doen? Waar kan ik daarover klacht indienen?

Dankzij de lange wachttijd van 45 minuten voor een oplossing en het niet willen geloven van de kosten, ben ik niet tevreden van de klantendienst.

Wat kan ik hier doen?

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wachten tot een Px medewerker dit bericht oppikt of indien dit bv. eind deze week nog niet het geval zou zijn via onderstaande link een klacht indienen
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
regel het meteen - ik ken mijn telefoonnummer - ik heb een vraag over mijn factuur - een klacht indienen - onderaan de webpagina: e-mail ons (dan krijgt u per kerende in principe ook een dossiernummer)

P.S.
Ik vrees evenwel dat indien u de volledige 6 à 7 maand compensatie wenst te krijgen u zelfs bij de ombudsman telecom zelf zult moeten kunnen aantonen dat de betrokken dienst nooit gewerkt heeft/geactiveerd werd ...
Reputatie 6
Badge +2
http://www.mijntelefonie.be/docs/proximus/GTC_TELEPHONIE_2014_NL_proximus.pdf

Klacht ingediend bij Proximus
72. Bij problemen met de uitvoering van het contract wordt de
Klant verzocht zich tot de lokale dienst van Proximus te wenden.
73. Klachten betreffende een eventueel onterechte
buitendienststelling van een aansluiting moeten worden ingediend
binnen vijf kalenderdagen na de buitendienststelling. Indien de klacht na
deze termijn wordt ingediend, wordt er voor de berekening van een
eventuele schadevergoeding geen rekening gehouden met de duur
begrepen tussen de vijfde dag en de dag waarop de klacht werd
ingediend.
Klacht ingediend bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie
74. De Klant kan zich wenden tot de Ombudsdienst voor
telecommunicatie (Koning Albert II laan 8 bus3 te 1000 Brussel, tel. 02
223 09 09, fax 02 219 86 59, klachten@ombudsmantelecom.be,
Reputatie 7
Badge +3
Hallo, om een klacht te laten registreren ivm jouw factuur, kan je via onze website een mail versturen, ik stuur jouw de te volgen stappen door: www.proximus.be >contact > vind het antwoord op je vraag> ik ken mijn telefoonnummer> voer je nummer in> ik heb een vraag over mijn factuur> een klacht indienen > mail ons , groetjes, Aziz
Reputatie 6
Badge +3
Marc, graag je klantennummer via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kunnen wij het nakijken. Groeten. Jan
Deze topic is opgelost, waar kan ik deze topic verwijderen aub?


Dank bij voorbaat
Reputatie 7
Badge +6
Deze topic is opgelost, waar kan ik deze topic verwijderen aub?
Dank bij voorbaat

Verwijderen doen we niet, sluiten wel. Is bij deze gedaan ;-)
Groeten,
Wim