Klacht

  • 31 December 2017
  • 14 reacties
  • 418 Bekeken

Wanneer krijgen wij eens eindelijk hulp van iemand die ons dossier kan behandelen?? De factuur wordt niet betaald! Onze favoriete app werd aangerekend en vast internet werkt zeel slecht!

14 reacties

Na tal van telefoontjes die we zelf hebben gedaan naar de kl.dienst + mails en na alle loze beloftes om ons terug te contacteren willen we nogmaals meedelen dat wij tot op heden nog geen hulp hebben gekregen! Ons internet werkt bijna niet, onze favoriete app op mobiel werd aangerekend en wij worden van pier naar pol gestuurd! Nu krijg ik een sms dat onze factuur vervallen is, maar er werd ons wel meegedeeld dat we ze nog niet moeten betalen tot iemand ons terugbelt voor de compensatie! Hallo, waar is jullie goede service van vroeger gebleven??
PROXIMUS VLIEGT BUITEN! Liever wat meer betalen aan TELENET zodat hetgeen waarvoor we maandelijks 150€ betalen met zekerheid werkt!
Ter info: spijtig genoeg zal er hier op het forum niet gereageerd worden op zondag en ook natuurlijk niet morgen op een feestdag, dus pas dinsdag kan er reactie komen.
Je kunt wel via online mail je probleem doorsturen bv op volgende manier: (hier als voorbeeld vraag of klacht van factuur)
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
ik ben helaas overgestapt van Telenet naar Proximus. Internet snelheid is echter nog niet 1/10 van de beloofde snelheid , ik heb hier in Genk nu 8.5mbp download ........echt niet happy mee. Van de verkopers die aan de deur geweest zijn om het contract over te nemen van Telenet hoor ik niets meer....ook niet na een aantal mails.
de € 10 die ik per maand kan besparen zijn zeeeeer zuur.
Helaas moet ik nog 3 maanden wachten alvorens ik zonder extra kosten te betalen terug naar Telenet kan.
Dit ter louter info: wat je echt als snelheid kan krijgen van Proximus hangt af waar je woont en dit kun je controleren op > http://proximus.be/internetsneheid

Wat verduidelijking over de te halen Internetsnelheid en de aangegeven Internetsnelheid aangegeven in het abonnement/pack:
"velen zeggen ik beschik over een abonnement bv. Internet Maxi en toch haal ik een (veel) lager snelheid"
Het is zo dat dit totaal 2 verschillende zaken zijn:
1) Maxi : of het soort abonnement { start | comfort | maxi } geeft aan
wat het max aan snelheid zal toelaten zowel voor Upload als voor download.
2) lager snelheid die je haalt: de download (alsook upload) snelheid die je lijn
(in de distributie kabel + je intro kabel) kan halen, (zonder onstabiel te worden),
waarop je aangesloten bent met je bbox.
Met als resultaat dat je maar als snelheid , de laagste waarde uit 1) of 2) kan halen.
Reputatie 7
Badge +1
Heel jammer dat dit nog gebeurd anno 2017. Als er meer concurrentie zou zijn in Belgie zoals in Nederland, zou het misschien heel anders zijn in de telecomwereld. http://www.totaaltv.nl/nieuws/-2017-jaar-van-veel-fusies-en-overnames/
En nu maar afwachten wat 2018 ons allemaal gaat brengen.

In ieder geval een prettig eindejaarfeest 🍾
Reputatie 7
Badge +1
En nu maar afwachten wat 2018 ons allemaal gaat brengen.

In ieder geval een prettig eindejaarfeest 🍾

Hallo Martin,

Ook voor jou een prettig eindejaarsfeest en gezond 2018 met veel goede wijzigingen in telecomlandschap ten gunste van de klant.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +6
Dag Marie, alvast mijn excuses. In afwachting tot een medewerker dit even voor je nakijkt, kan je alvast even je telnr of klantid doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team. Ik zie dat we nog geen gegevens van je hebben. Vooraleer we iets kunnen nakijken, hebben we deze natuurlijk nodig. 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Marie, onze excuses voor het ongemak en de late reactie, kan je ons ons jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
ZEVER IN PAKSKES IEDEREEN HEEFT DEZELFDE PROBLEMEN !! EN DAN ALTIJD DOORVERBINDEN OF AFLEGGEN ?? OP 5 MAAND TIJD MEER DAN 30X NAAR 0800 NR MOETEN BELLEN TOF HE !!!! EN NOG NIKS OPGELOST.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Anthonu, het spijt me dit te vernemen. Kunnen we je via deze weg ergens concreet mee verderhelpen? Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
http://www.bipt.be/public/files/nl/22237/Besluit_Snelheid_Breedbandverbinding.pdf
p.12 par 3.2 punt 40
Voor de vaste netwerken die internettoegang bieden, bevat het contract de volgende informatie voor elk van de hierboven gedefinieerde categorieën van klanten5: - de minimale upload- en downloadsnelheid: onder minimale snelheid moet worden verstaan de waarde van de snelheid waar de toegangsleverancier nooit onder zal zakken, tenzij bij onderbreking van de dienstverlening; - de normaal beschikbare upload- en downloadsnelheid: onder normaal beschikbare snelheid moet worden verstaan de waarde van de snelheid die een eindgebruiker zou mogen verwachten te krijgen gedurende het grootste deel van de tijd wanneer hij toegang zoekt tot de dienst (d.w.z. gedurende ten minste 95% van de tijd); - de maximale upload- en downloadsnelheid: onder maximale snelheid moet worden verstaan de waarde van de snelheid die de gebruiker mag verwachten op bepaalde momenten, in principe ten minste één keer per periode van 24 uur; - de geadverteerde upload- en downloadsnelheid: onder geadverteerde snelheid dient te worden verstaan de waarde van de snelheid die de aanbieder vermeldt in al zijn commerciële communicatie; - het downloadvolume van het abonnement.
Dus indien aan deze contractuele voorwaarden niet is voldaan, is het contract niet rechtsgeldig en kunt u het gewoon verbreken (best per aangetekend schrijven)
Opzeggen bij Proximus is nooit een probleem geweest zelf zonder reden, kun je altijd zonder opzegvergoeding tenzij een toestel aan je contract verbonden is en je binnen de twee jaar onderbreekt dan moet natuurlijk de afschrijvingswaarde nog betaald worden voor dit toestel

Reageer