Vraag

Klacht

  • 29 December 2017
  • 9 reacties
  • 240 Bekeken

Ik krijg meldingen van een overschrijding met meer dan 50euro op mijn abonnement van 25eur zonder dat mijn surfgedrag is veranderd. Dit is pure afzetterij en valt niet te bewijzen. Ik kan nu al meegeven dat ik een factuur die hoger is dan mijn gebruikelijk te betalen bedrag zal weigeren te betalen. Ik heb hetzelfde bedrog van Proximus 6 maand geleden ook meegemaakt en toen is er meteen een creditnota opgemaakt. Ik beloof hierbij plechtig dat ik bij ontvangst van een onterecht te hoge factuur mijn ongenoegen over het bedrog van Proximus zal uiten op alle mogelijke sociale media en dat ik in dat geval meteen van provider verander.

9 reacties

Trouwens, nu al drie keer naar Proximus proberen te bellen en telkens meer dan 15minute gewacht. Klantenservice onbestaand.
ik probeer al sinds 10 uur deze morgen langste dat ik gewacht heb 70 min pff
Is gemakkelijk verdienen zo, mensen veel te veel aanrekenen en dan niet bereikbaar zijn.
mijn dochter haar gsm word afgeloten halverwege november ik nam contact op met bewijs dat dit wel betaald was en alles werd terug actief gezet nu halverwege december werd hij terug afgesloten om de zelfde factuur ondertussen al 2 maal gebeld ze zeiden oeps onze fout lijn word terug actief gezet maar tot op heden lukt het nog steeds niet.
de 0800 lijn is al 2 dagen niet bereikbaar na enkele uren per dag er naar toe gebeld
Reputatie 7
Badge +4
Kan je ons via Privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik alles voor je na. Mvg Koen
Reputatie 6
Badge +3
Dag Kaviak,

Heb je al contact opgenomen met 1927 om deze betaling na te kijken? Indien dat al opgelost is, kan de GSM zeer zeker gereactiveerd worden en alles in orde gebracht.

Groetjes,
Lorentz.
KoenN,
hoe stuur ik privébericht naar u. klantennummer 613874279
Reputatie 7
Badge +6
KoenN,
hoe stuur ik privébericht naar u. klantennummer 613874279

Via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +3
Beste Barbara,

Via privébericht heb ik u de nodige info verstuurd.

Groetjes,Joel

Reageer