Vraag

Kan ik ook als bestaande klant via mijn abonnement een nieuwe gsm krijgen?

  • 9 March 2018
  • 3 reacties
  • 4946 Bekeken

Reputatie 1
Ik ben sinds 2000 trouwe klant bij Proximus. Ik zie dat er steeds geweldige acties zijn om nieuwe klanten te winnen, maar wat voor de trouwe klant die al voor 10.000en Euro's heeft gespendeerd bij Proximus?

Ik was vorig jaar eens in een Proximus-shop in Brussel om te vragen of de acties om nieuwe klanten te winnen mits een nieuwe gsm, ook voor bestaande klanten mogelijk zijn. Men was daar totaal niet behulpzaam en vertelde mij dat dit niet mogelijk is..

Nu probeer ik het hier nog eens. Kan ik een nieuwe telefoon bij jullie ontvangen, en dat deze dan via mijn abonnement gefinancierd wordt?


Welke zijn de modaliteiten om als bestaande klant aan een koppel-actie met nieuwe gsm, te kunnen deelnemen?

Met dank en groeten,
Bernd

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Goededag,

De aanbiedingen van een GSM aan verminderde prijs in combinatie met een abonnement gelden voor iedereen, zoals ook in de voorwaarden bij de aanbiedingen omschreven staat. Wanneer je gebruik wenst te maken van een dergelijk aanbod dien je een compatibel abonnement te nemen. Alle aanbiedingen zijn zowel verkrijgbaar in onze winkels als online (tenzij er web exclusief bijstaat). Kan je mij ook vermelden welke winkel dit was?

Groetjes,
Lorentz.
Reputatie 1
Beste Lorentz, bedankt voor uw reactie. Wat bedoel je met compatibel zijn? Momenteel heb ik een Mobilus L abonnement met tal van bijkomende opties voor oproepen Duitsland. (mijn nr. 0479/.....).
Ik zou eventueel op een Mobilus M willen overstappen omdat ik merk dat ik van de 10GB die ik ter beschikking heb voor deze prijs, slechts 2 GB verbruik. Is dit mogelijk? Ter info: ondertussen heb ik van de actie gebruikt gemaakt.
Bedankt voor uw uitgebreide uitleg.
Bernd
Reputatie 1
Goededag,
De aanbiedingen van een GSM aan verminderde prijs in combinatie met een abonnement gelden voor iedereen, zoals ook in de voorwaarden bij de aanbiedingen omschreven staat. Wanneer je gebruik wenst te maken van een dergelijk aanbod dien je een compatibel abonnement te nemen. Alle aanbiedingen zijn zowel verkrijgbaar in onze winkels als online (tenzij er web exclusief bijstaat). Kan je mij ook vermelden welke winkel dit was?
Groetjes,
Lorentz.

Beste Lorentz, bedankt voor uw reactie. Wat bedoel je met compatibel zijn? Momenteel heb ik een Mobilus L abonnement met tal van bijkomende opties voor oproepen Duitsland. (mijn nr. 0479/.....).
Ik zou eventueel op een Mobilus M willen overstappen omdat ik merk dat ik van de 10GB die ik ter beschikking heb voor deze prijs, slechts 2 GB verbruik. Is dit mogelijk? Ter info: ondertussen heb ik van de actie gebruikt gemaakt.
Bedankt voor uw uitgebreide uitleg.
Bernd

Reageer