Beantwoord

Joint offer

  • 20 March 2018
  • 4 reacties
  • 1789 Bekeken

Ik begrijp het echt niet meer...wat een service...

Al 7x in de proximus winkel geweest voor een joint offer..wat blijkt geweigerd omdat ik er zogezegd al 2 heb...en we hebben nog maar 1.
Telkens van het kastje naar de muur gezonden.
Er zat eerst een ICT probleem achter onze klantengegevens waardoor ik 2 weken mogen wachten heb. Ga dan terug en blijkt dan niet mogelijk om iets dat ik niet heb. Maar ondertussen heb ik wel al een hoesje mogen kopen en betalen!
icon

Beste antwoord door Martin 23 February 2019, 11:54

Bekijk origineel

4 reacties

bv gsm abonnement in combinatie met een smartphone
Wat is joint offers
Reputatie 6
Badge +3
Dag nilocary,

Ik heb even de gegevens van het klantbestand nagekeken en er zit inderdaad maar 1 abonnement in combinatie met een toestel aan verminderde prijs. Zover ik kan zien, staat alles in orde. Kan je mij via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=70225 vertellen welk toestel je graad zou wensen op welk GSM nummer en met welke abonnement + dataphone optie?

Groetjes,
Lorentz.
Reputatie 7
Badge +4
U niet met een kluitje in het riet laten sturen; klacht neerleggen bv.
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
antwoord op uw vraag - ik ken mijn tf nr - ik heb een vraag over mij factuur (er is niet direct iets anders bruikbaar om een e-mail te kunnen sturen, tenzij een technische vraag) - een klacht indienen (onderaan de webpagina e-mail ons)
stel een max. termijn van bv. 2 à 3 weken voor schriftelijk (e-mail) antwoord en stap dan indien nodig naar de ombudsman telecom indien u naar uw mening op basis van de voorhanden gegevens in aanmerking zou kunnen gekomen zijn voor de "joint offer" om op zijn minst compensatie te eisen
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36

Reageer