Vraag

Jaren lang ongewenst Norton Internet Security abonnement gefactureerd

  • 23 November 2021
  • 7 reacties
  • 158 Bekeken

Vandaag de ontdekking gedaan dan ik al maanden/jaren lang een “Norton Internet Security” abonnement betaal. Ik ben al lang klant bij Belgacom/Proximus en uit andere posts zie ik dat  “Norton Internet Security” jaren geleden in een pakket bij Belgacom/Proximus zat. Echter is dit pakket op een moment blijkbaar veranderd, waardoor dit “Norton Internet Security” een betalend abonnement werd (5 euro per maand). Ik was hiervan niet op de hoogte, waardoor ik al jaren dit ongewenst abonnement heb betaald. Slechts omdat mijn zoon per toeval het Proximus factuur heeft bekeken, kwam dit abonnement aan het licht! Deze service stond niet eens tussen “Mijn producten” op MyProximus, waardoor dit abonnement enkel op het factuur te zien is! Vanwege beperkte kennis over internet e.d, is mij dit dan ook nooit opgevallen.

Hoe kan dit ?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@SVDWW 

beste,

het klopt dat dit in de oudere packs inbegrepen was.

Later is dit betalend geworden : echter de optie alleen  betalen, is niet voldoende, je moet het pack ook effectief activeren om het te doen werken.

Zal ik het annuleren en kijken wat we commercieel nog kunnen doen?

groeten

Tina

Beste, 

Ik heb Norton nooit geactiveerd/gebruikt (omdat ik hiervan nooit op de hoogte was). Ik heb gisteren meteen een annulatieformulier ingevuld om Norton te annuleren, maar indien u dit sneller kunt, graag! 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@SVDWW

ik ga het proberen

er is alvast een kleine tussenkomst gemaakt voor de aanrekeningen 

 

hebben jullie ook een order geplaatst ivm een promo toestel?

er lijkt iets mis te zijn in de systemen met overeenkomst adres op verschillende plaatsen

ik kijk ook dit na als ik kan

 

groeten

Tina

Beste, 

 

Ik heb vandaag inderdaad een nieuwe iPhone besteld. Ik zie nu inderdaad dat ik een foutmelding krijg wanneer ik de status van deze bestelling wil bekijken.

 

Alvast Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@SVDWW Onze collega Tina is ermee bezig onder dossier 49690604 en zal het zeker verder opvolgen :)  Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@SVDWW 

de vermelde case ging over de Norton: die zou straks opgezegd moeten zijn

wat het order betreft : daarvoor heb ik hulp gevraagd bij de collega’s.

we houden je op de hoogte.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@SVDWW 

je hebt nieuwe mails ivm je bestelde toestel ontvangen?

Normaal komt het nu in orde als je ze wil afwerken qua levertijd.

groeten

Tina

Reageer