Vraag

iPhone XS promotie icm bestaand abonnement

  • 14 September 2018
  • 9 reacties
  • 542 Bekeken

Beste,

ik heb een Bizz All in abonnement met daarin uiteraard ook een mobile abonnement.

Kan ik hiermee ook gebruik maken van de nieuwe promotie voor een iPhone XS, vanaf 518,83?

En hoe regel ik dat?

Bedankt alvast voor een reactie!

https://www.proximus.be/nl/id_cb_iphonexs/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/toestellen-voor-zelfstandigen/ontdek-en-pre-order-iphone-xs-of-iphone-xs-max.html?rid=ch_p_iphone_14092018

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Smolders Els Voor het gsm-nummer met 809 achteraan werd er op 29/10 een bestelling geplaatst door de Proximus winkel in Sint-Truiden voor een gecombineerd aanbod met een Apple iPhone Xr 64GB White. Deze heb je betaald en meegekregen in de winkel zelf. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Els_045 

Kan jij ook je profielgegevens invullen aub ?

een Contact gsm nummer ? 

als de bestelling nog niet gelukt is, vragen we een collega je hierover te contacteren.

Groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Smolders Els 

Els

kan je in je profiel je klantgegevens aanvullen ?

Ook om welk gsm nummer het gaat ?

Heb je een order nummer ?

We kijken het graag voor je na.

Groeten,

Tina

Ik heb op vrijdag 18 oktober een I phone X besteld bij Proximus in Sint-Truiden voor mijn zoon, hij ging vorige week maandag of woensdag geleverd worden maar we zijn intussen een week verder en heb nog altijd geen telefoon gehad dat hij geleverd is.

Dag Jan,

is het jou ondertussen al gelukt?

Mij helaas nog steeds niet :(

Beste,

ik heb een Bizz All in abonnement met daarin uiteraard ook een mobile abonnement.

Kan ik hiermee ook gebruik maken van de nieuwe promotie voor een iPhone XS, vanaf 518,83?

En hoe regel ik dat?

Bedankt alvast voor een reactie!

https://www.proximus.be/nl/id_cb_iphonexs/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/toestellen-voor-zelfstandigen/ontdek-en-pre-order-iphone-xs-of-iphone-xs-max.html?rid=ch_p_iphone_14092018
Volgens de voorwaarden zou het moeten lukken, helaas krijg ik telkens een foutmelding ?


Ter bijkomende info: er staan wel enkele voorwaarden bij op hun site:

Alle prijzen zijn exclusief btw.
Bestel nu en ontvang hem op 21 september.
Voorwaarden van de pre-ordering met abonnementen:
De aanbieding is geldig t.e.m. 20/09/2018 bij elke nieuwe intekening op:
een DataPhone-optie van € 5, € 10 of € 20 voor 24 maanden in combinatie met een abonnement op Mobilus of Mobilus FullControl (vanaf € 15,99), Epic (vanaf € 19,99)
of Bizz Mobile (vanaf € 13) naar keuze.
De aanbieding is geldig zolang de voorraad strekt en is niet cumuleerbaar met andere Proximus-promoties. Geldig voor zowel nieuwe klanten als klanten die al een gsm-abonnement hebben. Maximaal 1 toestel als je geen andere Proximus-dienst hebt, max. 3 toestellen als je minstens 1 andere Proximus-dienst hebt (min. 4 correct betaalde facturen in de laatste 6 maanden). Beëindiging binnen de 24 maanden: restwaarde verschuldigd voor toestel o.b.v. aflossingstabel in contract.
De gsm dient met een bankkaart betaald te worden. Wie een gecombineerde Proximus-aanbieding neemt, betaalt al zijn Proximus-abonnementen via domiciliëring. Als de bank de domiciliëring weigert, heeft Proximus het recht om de betalingen via overschrijving te eisen en om de klant de eventuele ‘chargeback’-kosten aan te rekenen op basis van de geldende tarieven.
iPhone is een gedeponeerd handelsmerk van Apple Computer Inc.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jan,
Als je ons via Het proximus Team een contactnummer stuurt en ook klantgegevens kan ik een collega je meteen laten bellen.
Mvg, Koen
Ter bijkomende info: er staan wel enkele voorwaarden bij op hun site:

Alle prijzen zijn exclusief btw.
Bestel nu en ontvang hem op 21 september.
Voorwaarden van de pre-ordering met abonnementen:
De aanbieding is geldig t.e.m. 20/09/2018 bij elke nieuwe intekening op:
een DataPhone-optie van € 5, € 10 of € 20 voor 24 maanden in combinatie met een abonnement op Mobilus of Mobilus FullControl (vanaf € 15,99), Epic (vanaf € 19,99)
of Bizz Mobile (vanaf € 13) naar keuze.
De aanbieding is geldig zolang de voorraad strekt en is niet cumuleerbaar met andere Proximus-promoties. Geldig voor zowel nieuwe klanten als klanten die al een gsm-abonnement hebben. Maximaal 1 toestel als je geen andere Proximus-dienst hebt, max. 3 toestellen als je minstens 1 andere Proximus-dienst hebt (min. 4 correct betaalde facturen in de laatste 6 maanden). Beëindiging binnen de 24 maanden: restwaarde verschuldigd voor toestel o.b.v. aflossingstabel in contract.
De gsm dient met een bankkaart betaald te worden. Wie een gecombineerde Proximus-aanbieding neemt, betaalt al zijn Proximus-abonnementen via domiciliëring. Als de bank de domiciliëring weigert, heeft Proximus het recht om de betalingen via overschrijving te eisen en om de klant de eventuele ‘chargeback’-kosten aan te rekenen op basis van de geldende tarieven.
iPhone is een gedeponeerd handelsmerk van Apple Computer Inc.
Vraag ik me ook af, maar dan voor gewone particulieren...

Reageer