Vraag

iPhone


ik heb reeds een pack Mobilius. Nu heb ik aan een medewerkster van Proximus in april gevraagd hoeveel het goedkoopste abonnement kostte om er een iPhone bij te nemen. zij zei telefonisch: €8 per maand. Ik heb dan de iPhone gekocht en naar Proximus gebeld om dat abonnement te nemen. Het was nu een andere medewerkster en die zei dat €10 het minimum was en dat is echt wel te veel.
Waarom is dat ineens veranderd van €8 naar €10? Kan dat zomaar?
Graag een degelijke uitleg!

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hoi Georges,

Kan je ons via een privé bericht even de betrokken klantgegevens bezorgen?Het maandelijkse bedrag is eigenlijk afhankelijk van de eenmalige kost die je wenst te betalen voor de iPhone.

Groetjes IngeDC
Mijn klantnummer is 3*****.
Tip: Best geen privégegevens posten op een openbaar forum maar via privébericht versturen.
Ter bijkomende info: privébericht sturen kun je door op de naam van de Proximus medewerker te klikken die je vraagt om een privébericht te sturen, in dit geval hier is de Proximus medewerker "IngeDC".
Reputatie 5
Badge +2
Hey Georges,

Kan je ons een privé berichtje sturen (zoals Martin hierboven vermeld)? Van zodra dit ontvangen werd kan ik je de informatie bezorgen betreffende je vraag.

Groetjes Inge DC

Reageer