Beantwoord

Internet abonnement opzeggen + MyProximus heeft ALTIJD technische problemen

  • 23 April 2019
  • 3 reacties
  • 379 Bekeken

Beste,

Het spijt me dat ik het via deze weg moet vragen, maar ik kan nooit enige actie uitvoeren laat staan enig verbruik of factuur raadplegen op My Proximus door 'technische problemen'. Dit is reeds vanaf het begin dat ik klant ben bij jullie (september 2018).

Aangezien het internet werd afgesloten voor mijn gehuurd appartement te Brussel en ik dit appartement verlaat augustus 2019, wou ik nagaan hoe ik dit tijdig en kosteloos opzeg?
Kunt u mij de opzegtermijn en wijze meedelen aub.

Met vriendelijke groeten,
Frouke
icon

Beste antwoord door IngeDC 29 April 2019, 16:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Frouke,

Het spijt ons dit te lezen! Een opzegging kan je steeds aanvragen via www.proximus.be/opzeggen. Via dit formulier kan je aangeven om welke reden en vanaf welke datum je de opzeggig wenst uit te voeren.

Groetjes IngeDC
Beste Inge,

Ik zou dit zeer graag invullen, maar hij vraagt het internet lijnnummer. Dat kan ik zogezegd vinden in 'myproximus' maar het lukt dus na 7 maanden nog steeds niet om op die pagina een factuur te openen of 'mijn producten' te raadplegen. Hierdoor kan ik het formulier dus ook niet invullen.

Kunt u mij mijn internet lijnnummer doorgeven? ***** is mijn klantennummer.

Met vriendelijke groeten,
Frouke
Reputatie 5
Badge +2
Frouke,

Kan je me hiervoor even een privé berichtje zenden? Ik geef deze gegevens niet graag publiekelijk vrij.

Groetjes IngeDC