Installatieadres onjuist

  • 26 March 2023
  • 9 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Reeds jaren vraag ik om mijn installatie adres aan te passen, in de my Proximus App staat er nu nog steeds molenzijdseheide 2330 Merksplas maar het juiste adres is Veldenbergstraat 2330 Merksplas. Ik heb nu een ganse week met Proximus gechat om te vragen dit aan te passen en watt zeggen ze nu dat het aangepast is maar dat klopt niet het is het Facturatie adres dat ze hebben aangepast en niet het installatie adres.kan nu niemand bij Proximus mijn installatie adres aanpassen naar Veldenbergstraat 2330 Merksplas? Aan wie moet ik dit nu vragen? Mijn Proximus App moet ook aangepast worden. Wie kan mij helpen bij Proximus mag me bellen of een privé bericht zenden. 608215*** is mijn klanten nr.

alvast bedankt 🙏 

Rudy Boumon


9 reacties

Reputatie 2

Bij mij is het correct aangepast ondertussen, bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Scottom voor jouw adresaanpassing heb ik hulp nodig van IT - verdieping 1 staat niet (nog) in onze database. 😉

We doen het nodige voor deze correctie! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @murdock 1 ik maak opnieuw een dossier (52949472), blijkbaar werd het vorige niet correct afgesloten. Ik volg het zelf mee op en hou je op de hoogte! Groetjes, Heidi

Reputatie 1
Badge

Ook bij mij nu 2 augustus 2023 en nog steeds is het installatie adres verkeerd in de my Proximus App,waarom kunnen klanten dat adres niet zelf aanpassen? Proximus past eens deze app aan of zet mijn installatie adres eens juist aub al jaren vraag ik dat.

mvg 

Rudy Boumon

Reputatie 2

Bij mij in de my proximus app staat bij mijn adres dat ik op verdieping 2 woon, terwijl het op verdieping 1 is. Het lukt niet om het zelf aan te passen in my proximus.

Kunnen jullie dat doen, mijn gegevens zijn ingevuld in mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @murdock 1 ik heb dossier 52343230 opgemaakt voor de juiste dienst, zij doen het nodige! Groetjes, Heidi

Reputatie 1
Badge

Ik zal proberen mijn gegevens aan te passen als u denkt dit kwaad kan? Maar iedereen kan het adres van onze camping opzoeken online. Mijn prive adres staat nergens hier online hoor.

Rudy Boumon

 

Reputatie 1
Badge

Is niet mijn privé adres dat online staat,dat zou ik nooit doen. Het adres is van onze camping in Merksplas dat ook op hun site staat. Kan dat ook kwaad?

Tja, nu staan je adresgegevens publiekelijk online. 🙄
En de moderatoren werken niet in het weekend, zij zullen je post wel aanpassen (adres verwijderen) en je gegevens verwijderen.

Reageer