Vraag

indienen klacht decoder / opnames programma's

  • 15 March 2020
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Geen mailadres klachtendienst teruggevonden.  Daarom relaas feiten hieronder: 
- 14/02: bezoek Proximus-winkel Mechelen – binnenbrengen oude gsm’s + melding regelmatig uitvallen signaal decoder. Medewerker stelt voor nieuwe decoder te bestellen met levering op 17/02.
- oproep 19 of 20/02: decoder V6 nog niet geleverd. Medewerker checkt bestelling en stelt nieuwe levering voor op 21/02.
- weekend 22/02: installeren nieuwe decoder. Vaststelling: afstandsbediening werkt niet optimaal.
- er worden in week 9 een aantal programma’s opgenomen.
- oproep begin maart: melding opnames verdwijnen, soms tijdens het kijken, soms na 1 uur, soms na enkele dagen + melding afstandsbediening werkt nog altijd niet, ook niet na het volgen van jullie instructiefilmpjes. Een medewerker stelt voor een nieuwe afstandsbediening op te sturen. Een lijst van opnames wordt doorgegeven. Geen verder opvolging.
- oproepen van 9, 11 en 12/03: opnames verdwijnen nog altijd zonder reden. Een medewerker belt op 11/03 terug met melding dat alles in orde zou zijn. Ook geeft hij een nieuwe code door, die online niet terug te vinden is, om de afstandsbediening te regelen.  Dit laatste probleem is nu opgelost.
Wat stellen wij nu vast onder rubriek mijn account – Proximus-lijnnummer, het nr 015 61 06 10 + onder aankoopgeschiedenis een aankoopbedrag van filmen die wij nooit besteld of gehuurd hebben.
Onder de naam decoder staan 2 nrs: 58F987…., dit nr klopt met info op decoder, het ander nummer beginnend met 18550F…. is niet terug te vinden, ook niet op oude decoder.

Wij maken er u attent op dat bovengenoemd telefoonnummer niet van ons is.  Wij vragen jullie dan ook dringend het nodige te doen om deze fout recht te zetten. Het kan niet dat wij al 3 weken onze programma’s niet uitgesteld kunnen bekijken. 

Wij zijn niet te spreken over het feit dat je online geen info vindt om een klacht in te dienen. Wij hopen dat een rechtzetting snel kan gebeuren en dat hier tegenover een commerciële compensatie staat. Wij aanvaarden niet het antwoord van één van jullie medewerkers dat wij toch gewoon tv kunnen kijken. Ter staving van onze klacht beschikken wij over foto’s.


1 reactie

voor de technische problemen zou je zelf kunnen een beroep doen op een gratis technieker die bij u kan langs komen om alles eens te analyseren die kun je zelf aanvragen vie onderstaande link

http://proximus.be/happyhouse 

Nu zou ik eerder eerst het verder onderzoek, hulp en voorgestelde oplossingen afwachten van de mensen van proximus zelf die hier morgen terug zullen langskomen op het forum.

Reageer