Vraag

Ik sta er echt versteld van

  • 9 April 2018
  • 3 reacties
  • 297 Bekeken

Hier ook een klacht ! Ik heb nu een rekening gekregen van wel bijna 3x zo hoog . Ik betaald normaal gezien een bedrag van 52€ per maand en heb nu gezien dat er een kleine 100€ bij komt??? Hoe kan dat nu ??? Mijn nieuwe bundel is begonne heb net men vriend gebeld van België naar Nederland en ik moet al weer 1€ extra betalen op mijn normaal bedrag ??? Is de data roaming niet afgeschaft binne de EU??? Ik weet het allemaal niet meer maar weet wel dat Proximus Potverdekke heeel duur is te opzichten van de andere netwerken ! Mss ook maar eens overschakelen en kijken of die andere netwerken WEL eerlijk zijn !

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Over welk klantennummer gaat dit precies, Nathalie ? Of over welk telefoonnummer ? Groeten. Jan
Dit is mijn klantennr : 27933112 hoop dat dit correct word nagekeken.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Nathalie, waar zie je die 100 € extra ? Is dat op je app ? Wij kunnen actueel verbruik helaas niet nakijken, maar als je zegt dat je naar je vriend in Nederland hebt gebeld, is dat dan een Nederlands nummer ? Zo ja, dan heb je een internationale connectie, en valt dit buiten roaming. Roaming geldt voor een Belgisch nummer naar een Belgisch nummer, waar de correspondent zich ook mag bevinden in Europa. Groeten. Jan

Reageer