Ik krijg via mail elke maand een factuur in m'n box wat van iemands

  • 11 January 2022
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

Ik krijg via mail elke maand een factuur in m'n box wat van iemands (  Klantnummer 605xxxx09  ) ( Telefoonlijn - 014 xx xx 74 ) anders is .Als ik in de mail  de 'factuur' raadpleeg zie ik dat deze op mijn e-mailadres staat. wie kan dit oplossen 


2470 Retie
Datum 10 januari 2022
Factuurnummer 720xxxxx24
Klantnummer 605xxxx09
Rekeningnummer 2
Uw btw-nummer


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Jozef_016  Dag Jos, ik heb dit aangepast en het zou niet meer mogen voorvallen. Groetjes Luc

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zoals je ze hier openbaar gezet hebt.

Reputatie 7
Badge +3

@Jozef_016 De klantgegevens die u gepost heeft zijn van de klant waar uw email is vermeld veronderstel ik.Begrijp ik dat juist? Groetjes,Joel

ja ik krijg zijn factuur in mijn mail box

Reputatie 7
Badge +3

@Jozef_016 Kan u uw klantgegevens aanvullen op uw profiel(klantnummer, naam, adres, gsm-nummer enz).Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reageer