Identificatie van Pay&Go prepaidkaarten

  • 12 September 2016
  • 68 reacties
  • 6778 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Hallo iedereen,

Zoals jullie misschien al weten moeten voortaan alle anonieme Pay&Go prepaidkaarten geïdentificeerd worden. Dit kadert in de veiligheidsmaatregelen die de overheid ons oplegt.
Je vindt alle info op deze pagina .
We hebben daarover ook een heldere demonstratievideo gemaakt:


Groeten,
Wim

68 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Paul, kan je ons het betrokken payandgo nummer via een privébericht doorsturen? Dan bekijken we het verder. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Kelly, heb je geen geldig EID of bankkaart, dien je deze te laten doen in een Proximus verkooppunt, kan met afspraak werken zo hoef je zeker niet te wachten! Groetjes, Nicky
Het probleem is blijkbaar algemeen, 't zal wachten zijn tot er morgen hier een Proximus medewerker langs komt.
morgen zullen de proximus medewerkers je wel kunnen verder helpen, en wie weet zijn ze al in het weekend bezig om het probleem op te lossen
Reputatie 5
Badge +3
Dag Ludie, lukt het je niet via de Proximus website, ben je steeds welkom in één van onze verkooppunten, hier kunnen ze de kaart onmiddellijk activeren! Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +3
Dag Frederic, lukt het niet via de website, kan je het best laten uitvoeren door een collega in een verkooppunt, deze kan de identificatie ter plaatsen doen, excuses voor de overlast! Groetjes, Nicky
tip: om niet te moeten wachten in een proximus center kan je een afspraak maken:
Maak een afspraak
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Cedric!

Wij zijn er van op de hoogte dat er momenteel problemen zijn met het registreren van simkaarten waarvoor onze excuses.

Daarom moet ik u vriendelijk vragen om de registratie online opnieuw uit te voeren, excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Wouter
Reputatie 5
Badge +3
Dag Drik, maakte een escalatie aan om je zo spoedig mogelijk een nieuw nummer te bezorgen per post! Wensen ons te excuseren voor deze situatie. Groetjes, Nicky
Reputatie 6
Badge +3
Je kan je kaart ook kosteloos deactiveren via e-ID lezer en/of door een bezoekje te brengen van één van onze Proximus centers (waar het dan ook gratis gebeurt) De reactivatie van je kaart kan pas gebeuren nadat je nummer geregistreerd in ons systeem staat.

Groetjes,
Lorentz
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Renee!

Excuses hiervoor!

In de loop van deze week was er inderdaad een probleem met het identificeren van prepaidkaarten.

Ik moet u vriendelijk vragen de identificatie opnieuw uit te voeren, excuses hiervoor.

Groetjes,

Wouter
Reputatie 5
Badge +3
Dag D.DE, spijt me dit te vernemen, onze excuses voor de late reactie, werd deze ondertussen verholpen? Wensen ons te excuseren voor het voorval. Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +3
Dag Nathalie, was op dit een algemeen probleem, gegevens werden niet gekoppeld. Werd dit ondertussen verholpen, willen onze excuseren voor de late reactie. Groetjes, Nicky
dit kan of door voor 1euro te herladen via
https://www.proximus.be/prepaid-identification/nl/Segment-Q4-template/ZWP__/identification
Reputatie 5
Badge +3
Dag Dirk,

Krijgen vandaag de feedback, er is een herlaadbeurt van 5 EUR, deze geeft een verlenging van één maand voor de levensduur van je prepaid. Hierbij kunnen we dus niet gratis een nieuw nummer zenden.

Ik wil alvast wel 10 EUR credit toevoegen als je een nieuwe gaat afhalen en mij het nummer bezorgt. Dit is namelijk de prijs van de aankoop.

Mijn excuses voor de late reactie.

Groetjes, Nicky
Reputatie 4
Badge +2
Hoi Janna! Dit zal je dan zo snel mogelijk moeten doen! Groetjes, Cindy
Reputatie 6
Badge +3
Dag Mireille,

Er staat momenteel 10,61 EUR belkrediet op het nummer 04....
Laatste herlading gisteren

Reload 18/06/2018 16:27:51
15.0 EUR

mvg, Wilfried
Na het invullen van persoonlijke gegevens krijg ik een foutmelding: "Adres ongeldig". Dit ongeacht de browser en identificatiemethode die ik gebruik.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Yves, ik stuur jou bij deze een link waar je de verschillende manieren om jouw PayandGo kaart te identificeren kan terugvinden. Groetjes, Aziz

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_id/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/uw-pay-and-go-kaart-identificeren.html
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor die info en de duidelijke video, Wim en Proximus!🆒
'k was er juist bezig met het te bestuderen hoe het kon
http://bgctv.skynetblogs.be/#identieficatie-van-je-prepaidkaart
maar Wim was me voor om het hier te plaatsen :-))
Hoedje af voor PX klaar en duidelijke uitleg zelf ik als dummy snap het.
Denk dat 99% van de P&O klanten er daar geen problemen mee hebben dat ze hun ID moeten geven.

Vind enkel dat de overheid slecht communiceer met de burger zoals die ID lezers ik heb er eentje maar veel mensen niet.
Reputatie 7
Badge +3
Ik steek gewoon mijn ID kaart in mijn laptop. Die heeft een gleufje speciaal voor E-ID kaarten.🆒
Reputatie 7
Badge +6
Hallo iedereen,
kleine update over de identificatie. Er zijn al meer dan één miljoen anonieme prepaidkaarten geregistreerd. Jullie hebben nog tot begin juni de tijd om dit de doen.
Persbericht Minister De Croo.
Mvg,
Wim,

als je uw P&G registreert met je e-id krijg je achteraf (bijna onmiddellijk) een e-mail met je gsm nummer die geregistreerd hebt, ter bevesting.
Maar kan je ook op een bepaalde manier controleren of dit daadwerkelijk ook gebeurd Is?

Mvg,

EDIT: Heb het uiteindelijk toch gevonden

Reageer