Vraag

Huur opzeggen vast toestel

  • 30 November 2021
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Beste, op de factuur van mijn tante van 91jaar ze ik nog steeds een aanrekening voor de huur van een vast telefoontoestel. Hoe kunnen we de huur van dit toestel opzeggen. Via MyProximus zie ik nergens de mogelijkheid om dit op te zeggen?

Dank alvast.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Romanie Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Ik zie dat het huurtoestel inmiddels werd opgezegd. Groetjes, Antonella

Dag  , vul je in je forumprofiel bij het veld ‘ticket’ de gegevens van je tante in voor nazicht? Grt, Heidi

NB: zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog de bijkomende informatie zetten ivm je tante.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reageer