Vraag

Hoelang moet je wachten voor ze iets in orde maken??


Hallo even schetsen in december heb ik proximus tutimus aangevraagd met smarttv en overname van twee gsmabbonementen van telenet (die in een grootpakket zit)resultaat in maart steeds geen smart tv geleverd en nog steeds geen overname van de gsmnummers dus nog steeds bij telenet betalend voor een COMPLEET pakket en betalend bij proximus voor een NIET gevraagde familus.klantendienst laat niets weten krijg enkel te horen dat ze ermee bezig zijn.en dat ze de tijd niet kunnen versnellen.Waarom behandeld proximus hun klanten zo ze zorgen er zo voor dat de klant in een financiele put terechtkomen en komen dan af dat ge een compensatie krijgen maar wanneer.Is het wel slim geweest om naar proximus over te stappen?

14 reacties

Zit in hetzelfde schuitje, spelletje is ook al bezig van 5 januari, lees even knoeiboel, tot vandaag is nog steeds niets in orde, ook de beloofde financiële tegemoetkoming die ze beloofd hadden is een leugen.
idd zelfste datum bij mij had alles besteld in december
had je topic ook al gelezen
gisteren gebeld, ze nemen op en verbinden me door naar een andere dienst en zetten me op hold, uit nieuwsgierigheid een uur op hold gebleven dan maar ingelegd. Hopeloos en onbeschoft!!!
ik ben het in ieder geval beu ik ga mijn vorige provider alles in orde laten maken om alles op dit adres te laten instaleren
Reputatie 7
Badge +4
Beste Lesley, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya
heb het doorgestuurd
Ja en via die link wacht ik al 22uur op antwoord.
Reputatie 2
Haha lol ik ben precies niet de enige. Veel beloven maar weinig geven ...
Reputatie 7
Badge +4
Beste Lesley, ik stel vast dat er ondertussen reeds verschillende dossier gemaakt werden om dit in orde te brengen. We dienen deze helaas nu verder af te wachten. De bevoegde diensten die deze behandelen zullen je hierover verder contacteren. Groetjes Freya
ja de vraag is wanneer want dit duurt wel lang en ben niet van plan nog lang te wachten
ik wacht al bijna 5 maand op beloofde smartphone. Dossier is opgemaakt en na meermaals telefoneren met medewerkster nog steeds niet geholpen. Proximus geeft toe zelf een "systeemfout" gemaakt te hebben, maar kan dit precies niet oplossen??? Stekebeu !!! Ik overweeg klacht in te dienen bij Ombudsdienst of dit te melden bij 'Inspecteur' op Radio2. Wel makkelijk klanten te lokken en dan je beloften niet nakomen... Met hoeveel mensen halen ze die truc niet uit? Als ik straks dan toch een smartphone moet kopen (zonder afbetaalplan met abonnement) , dan zijn zij er wel vanaf hé en ik zit vast aan een provider met slechte service!
Ga nog maar eens bellen zeker . Pfff...
Reputatie 7
Badge +3
hallo Susan, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer en het dossiernummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Dat doen ze dus steeds bij proximus: stuur ons een prive berichtje. Maar dat verdwijnt blijkbaar net als alle klachten en dossiers via hun spam filter in het niets.

Reageer