Beantwoord

Hoe vaak moest ik Proximus contacteren in 2017

  • 3 March 2018
  • 3 reacties
  • 664 Bekeken

Klant nummer 609022221
Hallo, Kunt u mij een lijstje sturen met al de keren (datum, enz...) dat ik tussen 1/1 en 31/12/2017 Proximus heb moeten contacteren in verband met een storing? Ergens vorig jaar, toen ik nog eens een klacht had, vertelde uw medewerker dat ik op dat moment in 2017 al 18 keer Proximus had moeten bellen ivm storingen. Vandaag, 3 maart 2018, heb ik sedert 1 januari 2018 al 3 keer moeten bellen. Vandaag zal de 4e keer worden, ivm opgenomen programma's die ineens niet meer bekeken kunnen worden, hoewel ze nog wel als geldig staan vermeld.
Heb gisteren uw medewerkster gevraagd naar welk email adres ik deze vraag moest sturen. Haar antwoord was doc@proximus.be. Ik vond dit al een vreemd adres, en natuurlijk werkt het niet.
Dus ik zou graag een lijstje hebben zoals boven gevraagd. Vanaf 2018 ga ik zo'n lijstje zelf maken.
Alvast vriendelijk dank voor uw hulp.
Joanne
icon

Beste antwoord door ElsJ 6 March 2018, 18:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Misnoegde Proximus Gebruiker dit spijt me om te horen. Is er nog iets anders dat we voor u kunnen doen? Groeten Els
ElsJ maar jullie kunnen gewoon over niks communiceren ni schriftelijk nog telefonisch. In de laatste maanden zakte de kwaliteit van jullie diensten onder het NMBS niveau! En dat blijft zakken. Jullie trekken zich niks aan van de wensen van de klant, jullie dicteren gewoon welk pakket de mens gaat hebben en welke zenders gaat ie zien zonder zelfs te vragen. Das gelijk in Noord-Korea wat jullie doen. En jullie onvriendelijkheid en onbekwaamheid zijn frappant. Ik ben veel jaar klant bij Proximus geweest en altijd de mensen aangemoedigd om bij jullie te gaan maar nu kan ik het alleen maar ter zeerste afraden.
Reputatie 7
Badge +3
Joanne68 hier kunnen wij helaas niet schriftelijk over communiceren. Groeten Els

Reageer